Alla inlägg under juli 2011

Av Malin Strömqvist - 3 juli 2011 20:41

Idag fyller min lilla Sagis 4 år!

Tiden går riktigt fort, verkligen för fort..

Så för 4 år sedan så låg man på förlossningen och visste inte riktigt vart man skulle ta vägen! Jag hade mamma och Jocke med mig!

Jag hade så ont och grät hela tiden, kände mig så ynklig och undrade vad sjuttsiken jag gett mig in i! Men så fort hon var ute och dom la henne på min mage så tittade hon mig rakt in i ögonen, det var kärlek vid första ögonkastet!!

Jag trodde aldrig att man kunde älska någon så mycket! <3

Barn är verkligen det vackraste och käraste man har!!!!!!


Saga föddes kl.21:47 <3

Hon har haft en jätte fin födelsedag med massa godsaker och kompisar!

Wilma har inte heller suttit tomhänt! Självklart fick hon också någon present ;)

Och snart är det henner tur att fylla år, 31 Augusti :-) Då blir det kalas igen med massa tårta o presenter!


Nu ska jag sätta mig och bara slappa, har haft fullt upp hela dan.

Sen ska jag och Jocke lägga oss o se på nya Irene Huss! :) Jippi! Hoppas den är jätte bra! :D Hade bra alla glada!!

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards