Alla inlägg under november 2013

Av Malin Strömqvist - 12 november 2013 21:11

Sedan jag bloggade sist..


Men jag har allvarligt talat inte haft någon tid över.

Jag slutade ju på Eon i Augusti och började studera lite.. Läste en kurs som heter Personlig Försäljning.

Sedan har jag hunnit börja jobba som Säljansvarig för eftermarknaden på Canon Business Center.

Det är jätte spännande och vilken skillnad det är på att vara "säljare" och säljare. 

Här satsas det fullt ut! Jag har hunnit med ett helt gäng härliga och grymt givande utbildningar, tillsammans med otroligt kompetenta föreläsare. Vansinnigt roligt! Och mer står på tur, den 20:e November bär det av ner till Stockholm för en dags utbildning gällande webbshoppen, som förövrigt är mitt område :) Känns jätte roligt! Fick även höra igår att det blir ytterligare en resa, någonstans neröver i vårt avlånga land, där jag ska få lägga några dagar på att lära mig ännu mera! Så härligt med arbetsgivare som faktiskt satsar på sin personal. 


Efter jobbet åker jag självklart och hämtar mina underbara döttrar från dagis och skola, lagar lite käk och sen myser med min lilla familj en stund. Ofta på kvällarna blir det så att jag åker upp till stallet och tar hand om Miranda och ser till att hon har det bra för att sedan skynda hem och duscha och försöka få min skönhet sömn!! Så rullar det på nu för tiden! :)


Kallt och hemskt har det blivit ute också, lite snö har det hunnit komma. Nu vill jag ha Jul och Nyår och sedan får de mer än gärna ta och bli sommar!!

Jag är inte gjord för att klara denna kyla, är nog född på fel sida jorden helt enkelt! 

En liten resa..... iallafall weekend till varmare breddgrader skulle inte sitta helt fel.

Hatar att stiga upp på morgonen och bara av att titta ut genom fönstret börja frysa på ren automatik.

Ut med hunden och inser att jag snart kommer avlida av dessa -3 grader!

När man sedan måste sätta sig i en iskall bil efter att precis ha skrapat rutorna, ja då ber man en stilla bön om lite sol och värme.

Jag är redan less på vintern, och den har knappt tagit sin början! 


Förresten så har vi köpt ett badkar för ungefär 3 veckor sedan, fantastiskt bra köp inför vintern!! 

Så nu ska jag lägga mig i ett hett bad..

So long my friends! 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards