Alla inlägg under december 2012

Av Malin Strömqvist - 18 december 2012 20:42

Hej! 

Nu var det en evighet sen jag skrev något här.

Jag har börjat känna mig lite förkyld, ont i halsen och snuva.

I morse hade jag vansinnigt ont i huvudet och mina älskade små hjärtan frågade så sött om dem fick vara ledig och ha en mysdag! JAAAA <3 <3 självklart! Finns inget mysigare. Dem ville se Rädda Willy, och jag älskar dom filmerna! Så underbara och fina filmer! :)


Igår va jag iväg och skrev två prov, det ena kändes helt hopplöst medans de andra kändes lite bättre.

Tydligen så gick det bra på de som kändes hopplöst, för imorse när jag kollade mejlen hade jag fått svar att allt såg bra ut och jag fick ett slutbetyg i kursen, pjuuh! Fan vad skönt det kändes, rent ut sagt! 

Hoppas jag får ha lite flyt nu, känner att jag skulle behöva det! :) 


Julen närmar sig med stora steg, här hemma har vi det ganska juligt, men de känns ändå inte tillräckligt! 

På fredag ska jag göra ett ryck i Sundsvall och inhandla julklappar, ska även köpa en matta att ställa julgranen på. Då känns det kanske lite juligare, måste också köpa lite mer glitter och kulor till granen! Vill att den ska vara finare än någonsin! :) Har ju fått en så fin gran av Linda, så nu har den gamla fått gå i pension! hehe..


Ikväll ska jag se Snabba Cash, har inte sett den mer än en gång, så då blev jag sugen! Dessutom finns det ju inga nya bra filmer nu?! Det är kasst, jag älskar att se på film! 


Är det någon mer än jag som är orolig över fredagen? 21-12-2012? Jag har fan ont i magen jag.. Igår kom två kvinnor från Jehovas hem till mig, så jag passade på att prata med dem lite om jordens undergång. Och dem lugnade mig faktiskt väldigt mycket, dom förklarade att det kommer att ske en förändring, inte nu, men snart. Och den förändringen ska bara bli till något bättre, inte jordens undergång. Det är bara påhitt! Så det kändes skönt att höra, hoppas jag kan lita på dom :) 


Nej ni, eftersom jag blivit urusel på att blogga så tänker jag passa på att önska er alla en riktigt God Jul och ett Gott nytt år <3 Vi får hoppas jag blir bättre att blogga under 2013 :)

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards