Alla inlägg under februari 2013

Av Malin Strömqvist - 19 februari 2013 23:03

Ja vad ska man säga, inatt kom jag till insikt med att jag nog inte bara behöver ett lite större hus, utan även en lite större säng ;) Och om jag gör om hela mitt sovrum till en enda säng så behöver jag inget större hus kanske? 

Nu med två hundar som breder ut sig nästan lika mycket som Saga och Wilma när dom sover, pjuuh! Åsså Jocke på de, han sover ju på hela sin sänghalva och halva min får jag, två hundar och oftast båda barnen dela på. Men jag klagar inte, det är ju såå mysigt <3 tänk då den dagen kommer, då mina små tjejer inte vill sova inna hos mig längre!! Vad hemskt att tänka så.. jag vill ha dem små och kramsjuka för evigt <3 och alltid i min säng ;) 


Just nu håller jag på att jobba mig ikapp med företagsekonomin, det är kämpigt! Tur jag har en hyffsat bra magister till sambo! Glad att jag har han till min hjälp. Han skulle kunna bli hjärnkirurg med sitt läsarhuvud! Så otroligt duktig människa! :) Blev ju nå strul då jag sökte mina senaste kurser så jag fick inte in dom i tid, men nu är jag snart på banan igen, bara tre inlämningsuppgifter kvar! Hoppas jag får de klart den här veckan, då är man back on track! Känns härligt att jag snart läst klart, men samtidigt lite skräckinjagande.. vad ska jag göra sen?

Jag vet ju inte ens vad jag vill bli när jag blir "stor" ..


Nej ni, nu ska jag ta och gå ut med mina fyrbenta vänner och sen bädda ner oss i sängen med Jocke <3

Sovgott! 

Av Malin Strömqvist - 1 februari 2013 20:05

Nu har jag och mina älskade tjejer just sett två filmer och ätit massvis med onyttigheter :-) Så nu ska jag bädda ner småttingarna i sina sängar. Så skönt med helg, hoppas på varmt och fint väder! Nu ska jag göra ett ryck så jag kan lägga mig i soffan med jocke å se gladiatorerna :-) ha en fin helg!

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards