Alla inlägg under oktober 2009

Av Malin Strömqvist - 31 oktober 2009 15:33

  

Happy halloween, eller vad man säger :D

Vi har nyss storstädat här hemma!

Små flickorna har badat så dom är rena och luktar jätte gott nu :D

Ska strax ge Wilma lite välling också!

Sen ska vi åka till Långsele till mamma och pappa!

För där är vi bjudna på GOD MIDDAG :D MUMS!!! Jag är så hungrig nu :P

Haha, så nu ska man käka som en took!


Nu är det rent och fint här hemma, så då är det så mysigt när man kommer hem sen!

Och det luktar gott o är fint!

Undra när Deedee tänker föda egentligen? Hon har så stor mage så jag vet inte alls.

Verkar ju vara hur många kattungar som helst där inne.

Dessutom har hon svin stora bröst också, hon kanske har börjat få mjölk i dom?

Dom har ju plötsligt blivit gigantiska! ;P haha!

Sjukt!

Jag längtar så otroligt mycket efter kattungarna nu :D Eller jag? Jag menar såklart vi :)

Det ska ju bliiii sååååååå roligt :D Jippi!


Nu ska jag ta o göra i ordning lite välling o ge lillgumman.

Sen ska vi klä på oss och åka till mamma o pappa!

Jocke är på affären o handlar lite kattmat o lite annat :)

Men vi hörs hurreni!

Hade så bra o roligt alla ni som ska ut o härja ikväll! ;)

Jag tar det lugnt ja o stannar nog hemma!

Det strulade ju till sig med barnvakt så jag struntar nog i att gå ut då.

Känns liksom roligare att gå ut när vi kan göra det tillsammans :)

Hej svejs pizzafejs!

Av Malin Strömqvist - 31 oktober 2009 00:42

Nu ska jag se en film och mysa med min älskling!

Sen ska jag sussa, är så trött alltså :-)


Våra små söta töser sover redan!

Var på affären o köpte chips, två olika dipp, morötter, coca, 2 st Japp, 1 Mars, 1 Center o lite annat!

Haha, man är ju som en tjockis!

Men det är ju så gott.

Åt knappt något ens, blev så mätt efter bara några chips! :P

Man blir ju less efter ett tag :P

Så imorron kväll ska vi äta morötter, eller jag :P haha, Jocke gillar inte de!

Men jag ääääälskar det :D

Saga också ;) Så vi får käka det imorron så får han äta chipsen, dom mår jag ändå så illa av efter jag ätit.

Hövva!


Linda var här efter hon slutat o kedjerökte med mig åsså surra vi en massa <3 

Älskar när hon kommer hit efter hon slutat o innan hon börjar :p

Haha!

Sen kom även Madde o Malin.N hit o rökte lite med mig o vi surrade också en massa :)

Trevligt trevligt :)

Tur att Madde är så social numera! Så roligt :D :D

Blir alltid lika glad när hon kommer o härjar! hihi ;)


Men idag har jag inte varit hos mamma o pappa nått alls :(

Det känns så tomt då.. haha!

Jag kanske får flytta in dit ;) Då får jag vara med dom varje dag!

Haha, det var tider de.. då alla bodde hemma! :)

Det saknar jag ibland :P Så mysigt att bara vara hemma med mamma o pappa!

Jag tänker aldrig växa upp o växa ifrån det!

Mamma o pappa är ju de bästa man har <3

I morron ska vi dit på middag, och jag lääääängtar så mkt :P Gött gött!

Man e ju alldeles för matglad egentligen!


Måste börja ta tag i detta snart :P

Men jag hittar ju aldrig någon början, jag säger det bara..

Sen när jag väl fått för mig att börja ut o gå så måste man svänga förbi konsum o köpa en coca!

Haha, man är ju motiverad, NOT!  :)

Men jag har ju gott om tid, och så hemskt fläskig är jag då inte!

Men jag vill ju gå ner lite till.

Väger ju samma som vid inskrivningen i början av graviditeten.

Men redan då såg man ju inte ut som man egentligen borde!

Så det är bara att bita i de sura äpplet o börja motionera o träna!

Ska ju bli polis nu också, så jag måste ju börja träna styrka!!!!

Annars kommer jag aldrig få bli polis, jag är rätt klen!

Så hej o hå, nu får man ta o göra ett ryck allltså!!!


Nu ska jag äta en Japp o dricka ett glas coca o fundera över när jag ska sluta fläska i mig o börja bli hurtig!

Haha :D

Godnatt med er :)

Av Malin Strömqvist - 30 oktober 2009 13:40

Jag skulle ju ner på banken jaa!

Så jag gör i ordning båda barnen, Wilma får välling, Saga äter lunch båda får varsinn torr blöja och jag sminkar o klär på mig o sen klär ungarna!

Men då kommer jag ju på att WILMAS VAGN är i Jockes bil!!!!!

SUCK!

Jag kan ju inte gå ner på stan med Wilma under ena armen o hålla Saga i handen :P

Haha!

Aaa, jag får nog ta banken på måndag då.. Det går nog bra de också?

Tror jag iallafall..!


Nu leker Saga med Deedee i soffan och jag har nyss sovit ner Wilmin!

Så nu är det rätt lugnt här.

Jag surrade nyss med Linda i telefon också.

Hon började jobba nu kl. 14

Så tråkigt när hon jobbar kväll :( Då kan jag ju inte annat än o bli lite deppig! :P

Längtar tills kl är 16.30 då Jocke slutar o är ledig hela helgen! :)

Jippi!

Jag älskar hans nya jobb ;P haha! Det är så underbart!!

Det passar våran familj perfekt, vi är så lyckliga som får hem honom varje eftermiddag samma tid så vi kan äta middag tillsammans varje dag :D så schönnnnt!

Sen att han är ledig varje helg också, kan det bli bätter? :)

Vi är helnöjda alltså!

Längtar tills jag med kan börja jobba , då ska jag köpa så mycket nya kläder till oss alla :D haha!

Det ser jag fram i mot!

Går ju lite trögt att shoppa en massa när man bara har en ordentlig inkomst o sen bara föräldrapenning.

Men men, det är ju alltid någonting! :)


Nu ska jag försöka plocka undan lite här!

Hade gutt!!

Av Malin Strömqvist - 30 oktober 2009 12:19

sagis  

Nu ska jag ta o göra i ordning lite lunch till min lilla Sagis!

Sen måste jag göra mig redo för staden!

Måste ner på banken o härja!


Ni fick njuta av en bild på min fina Sagis! :D

Tja bitches!

Av Malin Strömqvist - 30 oktober 2009 00:57

 

      

Mina fina flickor på den första bilden.

Och OJ Så lite Wilma var!

Helt vansinnigt hur snabbt barnen växer alltså!

Bara jag ser bilder på Saga från i sommras så tycker jag hon ser jätte liten ut!

Tur att det finns bilder så man ser hur fort dom växer.

Man får ta vara på varenda sekund med dom ;) <3

Dom är helt underbara och vackra Saga och Wilma.


Imorron är Wilma redan 2 MÅNADER!!

SHIT vad snabbt tiden gått.

Den bara rinner ifrån mig.. Aja!

Nu måste jag sussa, snart somnar jag i soffan här!

Så trött är jag..


Men innan sängen, så väntar självklart godnatt ciggen!

LOVELY!!

Den behövs kan jag lova, man känner sig inte direkt som en solstråle.

Någon som vet hur man blockerar specifika personer från sin blogg????

Allt var intresse, skriv gärna o tipsa mig!

Jag är i stort behov av det!

Av Malin Strömqvist - 30 oktober 2009 00:15

Tur att internet finns för dom som inte vågar stå upp för sig ....in real life!

P I N S A M T !



You can kiss my WHITE, FAT ASSS!!

Av Malin Strömqvist - 29 oktober 2009 23:57

Ååå så trött jag är nuu alltså!

Idag har jag inte gjort många knop alls.. bara slappat!

Orkar nog inte duscha idag heller?! Men egentligen borde jag de.. har jätte tussigt hår..

Jag får ju inte fett hår som de flesta andra, eftersom jag har så jävla jävligt tjockt o förjävla jobbigt hår

så blir det typ bara en massa tovor o skit o aa.. orka borsta ur de?

Neee, det gör alldeles för ont.. att tvätta de o ha i 2 liter balsam löser detta problem enklast :P haha!


Men jag brukar aldrig låta det bli såhär tovigt.. men jag är så lat med de här håret.

Det är så trist o drygt bara så jag borstar det knappt längre :P

Man är ju alltid så snygg i håret numera :P haha, NOT!

Men jag ska rycka upp mig o försöka göra nått åt detta djävulskap!


Jag har fått veta lite mer om den här härjningen med polisen inatt..

Men jag vet inte om jag ska skriva det här?

Tror jag håller det för mig själv, HÖHÖ!

Nu lider ni säkert av nyfikenhet, jag vet själv hur det känns.. min enda sjukdom är ju självklart nyfikenhet :P

Men aa, det får bli såhär!

Kanske skriver sen? Men jag tror inte det faktist! :P


Iallafall så har jag bara spelat tetris o gossat med mina två små flickor idag.

Sen kom jocke hem kl 17 typ eftersom han var på affärn efter jobbet.

Så då käkade vi lite middag o sen åkte vi till Långsele till mamma o pappa!

Dom hade varit i Sundsvall idag o köpt en fritös till oss :D jippi!

Haha, nu ska vi fritera o bli fet o gla ;)

Nej men gud så sköönt med en fritös :D så gott också! haha ;)

Man är ju bra matglad efter dessa graviditeter alltså!

Men det är väl så de ska vara? :P

Får försöka se efter mina matvanor nu tänkte jag så jag inte rullar fram innan jul!

Men jag är ändå inte så jätte tjock.. trodde jag skulle se värre ut om ja ska va ärlig! :P


Nej men då var vi hos mamma o pappa o satt där o fikade o surrade lite.

Myste med alla TRE småflickor.

Saga o Nova klädde av sig barnaken o skulle tydligen duscha, så jocke hjälpte dom så dom fick duscha.

Och hör o häpnad, inte slogs dom heller?!

Undra vad de var med dom ikväll då :P

Mamma myste med Wilma medans små tjejerna duschade o jocke drack typ 18 koppar kaffe :P

Jag tröck i mig massa bullar o pappa satt mest o härjade med barna! :)

Och han har ju köpt ännu en ny soffa idag.. han får den kanske i helgen redan?

Oj oj, dom lyxar dom! :)

Sen ska det tapetseras om också? Kanske de också i helgen?! :)

Roligt längtar så mycket tills det är klart, så spännande :D


Sen åkte vi hem mot Solle, vi åkte runt stan flera varv så barna somnade o surrade en massa skit!

Sen plötsligt så stog Madde där mitt i stan!

Woho, checka in bryyyyden skrek jaah rakt ut! :) Neej da men typ!

Så vi åkte iväg o rökte :P

O surrade en massa skit med dom också! :)

Sen åkte vi hem o la barna våra o satte oss o myste lite i soffan.

Jocke tog sig en dusch han o jag satte mig vid datorn.. men han har gått o lagt sig nu, o satt på en jävla skräckfilm så jag inte ska våga sitta uppe själv!

Hm.. ni ser ju hur  man har det :P

Men jag ska nog ändå gå o sussa snart jag aa.. så fruktansvärt trött idag alltså!

Höövvvva.. hooppas jag får sova mycket inatt! Vore grymt skönt..

Imorron måste jag nog på banken?!


Tja tja


Av Malin Strömqvist - 27 oktober 2009 11:49

saga sugrör  

Åå fyfan vad jag saknar sommaren.

Antar att det känns lite bättre när iallafall snön är på plats.

Men nu känns det fan som en evighet innan sommaren är tillbaka!

Och jag längtar så vansinnigt mycket till sommaren nu alltså!

Vi ska ha så mysigt, och vi ska till Öland exakt heeeela familjen :D

Kommer att bli helt underbart alltså.

Saga och Nova gör inget annat än o tjatar om Öland, där dom ska få bada i STORHAAAVÄÄÄT som dom säger ;)

Och dom ska få åka trampbåt, ja dom längtar dom lika mycket som jag gör! ;)

Vi ska bara sola och bada och må gott!

Äta massa god mat och shoppa massa kläder och förhoppningsvis bli negrer! :D Jiho!

Gud vad underbart det kommer att bli :D

Så roligt att precis hela familjen ska åka också.

Är så glad för att Madde och Novis ska med aa! :) Jippi!!

Annars hade det ju inte varit hela familjen juuu! Men nu blir det så, och det kommer bli så jävla skoj!

Saga och Nova kommer att älska Öland lika mycket som alla vi andra! ;)

Jocke har varit på Öland en gång när han var jätte liten så han minns inte hur fruktansvärt fint det är!

Så han längtar han med, och han kommer aldrig vilja åka hem! :)


Jag skulle lätt kunna flytta till Öland om hela familjen gjorde det förståss ;P hehe!


Saga säger att jag är Dum-Dum så fort hon blir sur nu mera :P SNORUNGE!

Jag och Moa skulle egentligen gå o fika på stan idag.

Men Wilma somnade ju så vi tar det imorron istället :)


Längtar som vanligt tills klockan blir 16.30 då min älskling kommer hem! :D

Det är alltid lika underbart när han slutar jobbet! :)

Och jag längtar alltid lika mycket efter honom på dagarna!

Min fina älskling, det är omöjligt att få för mycket av han :D


Nu ska jag ringa Madde o höra om hon dragit till stan ännu!?

Hon kan ju kanske komma o ta en cigg med mig :)

Åsså ska jag ringa min Lindi o höra när hon slutar jobba egentligen!?

Måste nog ringa mamma också o surra lite! :D


I helgen är det halloween, undra vad man ska hitta på dårå?! :O

Alla verkar ju ska ut :P

Haha, det vore ju roligt.. men aa, jag vet inte! ;P

Dessutom visas det skräckfilmer hela veckan också, jag som blivit så skvätten av mig :P


Undra när Dee-dee ska föda sina kattungar då?

Trodde fan hon skulle få dom igår, men jag verkade ha fel?

Hon är ju så förbannat fet nu så jag vet inte vad?! :O

Undra hur många dom är egentligen? Dom har ju tagit över hela henne.

Man typ känner dom igenom huden på henne känns det som.. SHIT!

Ska bli roligt med kattungar, bara hon kan klämma ut dom någon gång? :P


Nu ringde min älskling så nu ska jag surra med han!

Tja!

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards