Alla inlägg den 18 oktober 2009

Av Malin Strömqvist - 18 oktober 2009 23:15

  

Tja!

Fortfarande inga kattungar, men jag behåller min lilla Bibbe inne ett tag till :P

Eller tills dom kommer.

Hon är olycklig o vill ut, men det är inte hela världen!

Hon har ju hela livet på sig att vara ute o härja! haha :)

Så hon får vara innekatt tills hon kläckt ur sig sina små söta kattungar :D

Gud sååå vi längtar alltså!

Det är så spännande ju ;) Vill veta alla färger o hur många, oj oj!

Det är ju som innan man skulle ha barn själv :P


Wilma är så gullig och skrattar så mycket!

Jag tog ingen bild på henne idag, hade det så mycket med bingo ikväll!

Man var ju den enda som kammade hem vinsten idag också :D

Woho!

haha, det blev 100:- till mig ;) härligt!


Mina små flickor sover så gott nu båda två :)

Dom somnade i bilen, vi åkte runt ett tag o surrade en massa skit o barna somna!


nu duschar jocke :) sen ska jag nog fan ta mig en snabbdusch också! :P

känns som om det behövs nu när han blir ren, haha!

då kan man inte vara som en lortgris själv, ne skoja bara. så illa äre inte :P höh!


Nu ska ja chatta vidare med min lilla plutt madde padde!

hon är ju uppe hela nätterna framför datorn :P hehe! lill puckot där!


Tja tja!

Av Malin Strömqvist - 18 oktober 2009 16:08

   Här sitter man och slöar i soffan framför tvn.

Funderar på att gå ut o ta en rök.

Wilma håller på att somna om, hon har varit vaken o busar o skrattat ett tag!

Har tagit på henne en rosa svin fin klänning!!

HON ÄR SÅ SÖT!

Men jag orkar inte ta nå kort :P

Synd för er, hon ser ut som en liten godis ;) Så sööööt!

Kanske tar en senare o lägger ut om jag fått tillbaka orken! :) hihi!


Nu är det Lyxfällan så jag sitter o små kollar lite!

Galningar, haha förstår inte hur man kan handla så otrooligt mycket saker o sen inte tycka att det är nå speciellt, stora platt-tvapparater i varje rum.. svin fina!!

Och dom tyckte typ att dom var gamla o så :P haha! Svin.

Men se hur det gick för dom också, tur att man inte har nå såna problem! :)


Funderar på att köpa en ganska stor eller aa rätt så stor vit bokhylla, men jag vet inte?

Hade tänkt köpa en vit skänk? Men jag börjar fundera på en stor vit bokhylla istället?

Vet inte, kanske blir lite för stort i de här tvrummet?

Aaa, det tåls att tänka på.. så mycket fräschare med vita möbler hur som helst! :D

Såg en fin bokhylla på Sveriges fulaste hem..

Men jaaa! :P Man har ju beslutsångest alltså!! :)


Dee dee har inte fött sina barn ännu, men jag tror att det händer snart snart snart!!

Längtar :)

Det är ju såå spännande, ska bli super skoj att få se alla färger som blir o hur många det blir!

Iiiihhh, vad roligt vi kommer tycka det är!

Saga kommer ju att älska att få ha kattungar! :)


Drygt att Jocke jobbar imorron.. :/ Så mysigt att ha honom hemma!!

Men men, man får väl vara glad att han fick det här nya på jobbet..

Bara 08.00 - 16.30 mån - fre!

Så det är ju drömmtiderna ändå! :P Men det är ju såå mysigt att få ha honom hemma, o vakna tillsammans! :P

Men man är ju som man är! :) haha!

Nykär fortfarande ;) Men det är väl bara bra det?

Han är ju helt underbar!


ikväll blire bingo för oss ;) skoj!!

Jag har världens finaste lilla familj <3 pusssss!!

Av Malin Strömqvist - 18 oktober 2009 12:12

  

Lite bilder på mig och mina älsklingar som vi tog igår hemma hos mamma o pappa!

nu håller jocke o saga på att äta lunch, spagetti o köttfärssås!

jocke kockar han :D duktig älskling!

jag ska nog ut o ta en rökpause! :D


bye bye bitches, ikväll blire bingo!! woho, hoppas jag vinner!!

    

Av Malin Strömqvist - 18 oktober 2009 11:14

Alla barn bör få lära sig rätt och fel!




Men om inte föräldrarna vet det då?

Av Malin Strömqvist - 18 oktober 2009 10:44

Urs jag känner mig så less på vissa människor i denna stad!

VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ ER?!


Måste alltid vara elak och dum mot någon????

JÄVLA IDIOTER!


Jag avskyr er!!

Så får man säga, och jag svär jag tycker verkligen INTE om er!


HATAR FALSKA, ÄCKLIGA JÄVLAR SOM MÅR BRA AV ATT TRYCKA NER ANDRA!

Vad fan tror ni att ni är egentligen??

Dumma jävla ************ jag vill kalla er alla fula ord jag kan.

Ni är så fruktansvärt falska!


Aaaa, tack för mig!

Av Malin Strömqvist - 18 oktober 2009 10:03

Nu måste jag snart ringa o försöka väcka madde om hon inte redan är vaken men det tror jag knappast :P

Hon verkar ha varit vaken rätt länge om man läser hennes blogg ju!!

Så jag måste snart ringa henne o härja lite :)


Även att jag sovit lite inatt, 5 timmar ungefär.. så trött :P

Men det är mysigt när Jocke också är vaken :P hehe :)

Slipper man sitta o uggla själv med en sovande Wilma o en busig Saga! :)


Pratade nyss med Linda också! :)

Nu ska jag nog ut o röka iallafall innan jag ska byta blöja på Sagis!

Sen ska jag fan sova i soffan tror jag, så jävla trött!

Jocke får ta hand om allt här hemma, höh!!

Men jag får se, Saga brukar aldrig låta mig somna :/ huh...


Nu ska jag rööööööööööka sen blöjbyte, ringa madde o vila! :P

*TJaaaaaa!


Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards