Alla inlägg den 16 oktober 2009

Av Malin Strömqvist - 16 oktober 2009 11:40

Idag var det fruktansvärt dåligt väder, tråkigt!

Inte för att jag hade planerat att gå ut mer än på ballkongen o röka :P men ändå!

Haha, det är ju alltid roligare när det inte är blött! :P


Nu lyssnar jag på Ras Cricket - Skin :)

Den är så bra alltså!


Sitter o chattar lite med Madde också.

Igår sabbade dom ju sin efterätt så jag gatt fixa en ny grädde åt dom, tur man är snäll alltså!

Sen åkte vi och tittade på Lena och Jens hus, och hur det gick för dom med renoveringen.

Det blir så jälv fint :)

Dom är snart klar med köket och guuuud så bra det blir! :)

Sen åkte vi efter Linda som skjutsade hem Madde till Långsele!

Vi stannade utanför mamma och pappa och rökte o surrade lite.

Var in och gav Nova en godnatt kram också innan vi åkte hem och la barnen våra som somnade i bilen! :)

Har sovit mycket inatt.

Wilma var sååå duktig, somnade strax innan 21.00 och sov till strax efter 06.00 i morse typ.

Gud så skönt det var :) Längtar tills det är så varje natt!

Så man har sovit ganska bra inatt kan jag lova ;)


Vi är fortfarande snuviga alla utom Jocke såklart, som verkar klara sig ifrån alla fökyldningar!

Han har det bra han :P

Nu saknar jag honom, längtar tills han kommer hem 17.00 och är ledig hela helgen! :)

Vi ska bara mysa hela helgen o se film o ta det lugnt! :)

Deedee har inte fött sina barn ännu, men jag vågar ändå inte släppa ut henne..

Tänk om hon skulle få dom ute? Gud så hemskt..

Så hon får vara inne o ta det lugnt hon också, hon är sååå tjock och vi längtar såå mycket tills kattungarna kommer!

Det ska bli så spännande, undra om hon får en som är lika färg som hon själv?

Det har ju alltid blivit en sån färg efter hennes mormor och mamma! :)

Så jag tycker det ska bli så roligt och spännande att se alla färger hon kommer få!!

Och hur många, hihi :) Så roligt!!


Nej nu ska jag mysa med Saga och försöka sova ner Wilma en stund!

Sen plocka undan lite här hemma, städade ju som en tok igår och idag ser det ut som en katastrof här hemma :P

Haha, men det är väl så att ha barn!? :)


Har dessutom sett att Vito bor hos en gammal tant som bo i huset mitt imot?

Hmm.. men jag är ganska less på Vito iallafall.. han har kissat inne :S

Blir så sur på honom, fattar inte av vilken anledning han gjorde det?

Han gjorde även det i vår förra lägenhet.. aja!

Händer det igen så ska jag se till att vi tar bort honom.. Jocke vägrar ju eftersom det är hans katt!!

Han tycker om honom av någon outgrundlig anledning.. :P

Nej nu är jag dum, men jag är så sur på Vito för att han kissade inne..

Mycket också, i vårat sovrum i skötbordet!! :@ jävla katt alltså!!

Förra lägenheten så var det i Sagas rum han kissade, ner hela hennes rosa matta och ett stort gosedjur som hon fått av Daniel!! Så då var man skapligt sur alltså.. Fan inte kul när det ska vara på barnens saker?

Urs, för pissande katter!!

Han är dessutom kastrerad?

Aja, han får sig en sista chans, är ju inte ens säkert att han gör det nå mer?!

Man vet aldrig.. får hoppas att han inte gör det nå mer.

Jag har kastat ut honom nu iallafall så att Deedee får det lite lugnt runt sig.

Han slåss ju och biter henne hela tiden :( Förstår inte alls varför han ska vara så elak hela tiden?

Han är ett jävla mysterium denna katt.


Nee ni, jag skriver kanske mer sedan.. hade gutttt!!

Balla balla! 

Av Malin Strömqvist - 16 oktober 2009 01:19

Nu lockar sängen, är så fruktansvärt trött och bokstavligen längtar efter att lägga mig under mitt stora duntäcke!

Alla sover utom jag, eller Jocke ligger väl vaken o väntar på att jag också ska komma o lägga mig :)


OJ vad klockan är mycket..

Skriver imorron istället, nu blev jag plötsligt ännu tröttare när jag tittade på klockan!

Tja!

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards