Alla inlägg den 14 oktober 2009

Av Malin Strömqvist - 14 oktober 2009 15:55

Tjena!

Här har det inte hänt mycket sen igår :P

Eller Dalmir och Albin var här igår!

Albin och Saga busade som vanligt och rev Sagas rum! :)

Men dom har ju så roligt ihop :) hihi!

Dalmir och Jocke satt mest vid datorn och höll på med nått!

Sen åkte vi till Lena och Jens hus o kollade hur det gick där för dom att renovera.

Dom har typ fått upp hela nya köket nu, och jag säger då bara fyfan vad snyggt det blir!

LYXARNA!!

Aja, anvundsjuka mår man ju inte bättre av :P hehe!

Längtar nu ännu mer efter ett eget hus, om det nu är möjligt att längta mer? :D


Hemma hos Lena o Jens var Jens pappa o hans brud o hjälpte till.

Sen var även Linda, Madde, Emma och Novis också där och kikade o busade :)

Sen åkte vi hem och jag sov ner Saga och Jocke gav Wilma vällingen.

Sen kom Madde o Emma o hälsade på o var här tills typ 00.30 eller nått!

Det var skoj, vi surrade och dom fikade.

Snackade massa skit o skrattade :P haha!


Idag så har Jocke jobbat som vanligt, men han kom hem strax innan 13.00 för vi hade tid hos en barnläkare med Wilma. Allt såg bra ut och hon växer så det knakar!

Väger redan 5230g och var 58cm lång!

Roligt att hon växer så bra! :D Känns ju skönt!

Sen åkte vi hem och tog en rök o sen åkte Jocke tillbaka på jobbet!

Då kom mamma och Nova, pappa körde dom hit!

Samtidigt kom Madde och Emma också! :)

Några minuter senare kom även Lena och Buster!

Så vi har haft fullt hus och massa bus o stök o surr! :)

Men det var roligt att få lite sällskap! :D Rätt sällskap kan man aldrig få för mycket av! :)


Nu sover Wilma och Saga inne i tvrummet med mig, Saga ligger typ på mig! ;)

Min lilla ängel ;)  <3

Nu saknar jag Jocke och längtar tills kl blir 17.00 så han kan komma hem o kramas med oss :D

Jag har verkligen världens bästa och underbaraste älskling! <3 de ni!!!!


Tjing på er alla!

Ps! Jag saknar min Harry, här får ni se vad go han var!

  

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards