Alla inlägg den 20 oktober 2009

Av Malin Strömqvist - 20 oktober 2009 15:10

  

Det är tur man har sin familj! :)

Jag är så glad att jag har er, ni är värd allt!!

Om jag kunde skulle jag ge er allt ni någonsin ville ha!

Men man får inte glömma att kärleken är värd mycket mera! <3


Saga somnade nyss i soffan, så hon ligger här brevid mig och är så fin!

Min lilla prinsessa :)

Wilma sover också, ett litet tag till skulle jag tro.. sen vaknar hon nog och vill bli ompysslad lite och äta sin ersättning! :) Mums säger hon, haha hon är så matglad :D

Lilltussan där!

Hon har fortfarande helt vansinnigt mycket hår, bara att det blivit lite ljusbrunare nu :)

Annars är hon som en stor hårboll! haha, så sött!


Jocke jobbar till 16.30 som vanligt!

Längtar efter honom som alla andra dagar då han jobbar ;P

Men det är såklart, jag vill ju alltid ha honom hemma hos mig!

Min fina Jocke, du är det bästa som någonsin hänt mig, och du gör mig alltid så glad :) <3


Nu kommer Madde och Linda och ska röka med mig :)

Bra! ;) *mina pussgurkor*

Dom var i stan o skulle köpa ljung? Vilka brudar!

Haha, sen tvättade dom även bilen!

Nej nu ska jag ta o kissa innan dom kommer o röka en snabbis med dom innan Wilma vaknar :P

Bye bye

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards