Alla inlägg den 22 oktober 2009

Av Malin Strömqvist - 22 oktober 2009 17:24

Nu sitter jag hos mamma och pappa.

Det är bara jag, mamma och dom tre små barnen här!

Madde är nere och solar så jag passade på att ta hennes dator!

Jocke är och köper hamburgare från Sibylla åt oss! Gott :)

Han var så hungrig och jag äter mer än gärna en burgare! mums.. haha!

Mamma håller på att laga lite mat och medans Sagis o Novis ryker ihop lite titt som tätt!

Haha som vanligt, små värstingarna!

Man får vakta på dom hela tiden så dom inte skadar varandra!


Även att mamma o pappas nya soffor o de har kommit idag!

JÄTTE FINA!

Man kan ju inte annat än o bli avis :P Så fina var dom!

Svart skinn, tre två o etta!

Kommer verkligen bli kanon fint asså!! :)

I helgen ska det tapetseras om här hemma också! Gud så spännande!! :)


Dee dee har inte fått några kattungar ännu, när kommer dom egentligen?

Känns som om jag väntat i evigheter :P haha!

Men den som väntar på nått gott ;)

Längtar även tills imorron då min älskade Jocke slutar, sen är han ledig heela helgen ;)

Jag går bara o väntar tills fredag eftermiddag hela veckorna, och det är underbart att han är ledig varje helg :)


Nu ska vi se på barnprogram :)

Tja!

Av Malin Strömqvist - 22 oktober 2009 14:03

Det är inte ens rätta ordet..

Jag känner mig sviken, arg, ledsen, förvirrad och totalt vansinnig!


Tack ska ni ha..


Det jag inte förstår är att det inte ens bara var riktat mot mig utan även mot en annan eller flera andra?

alla mina systrar och Jocke tex?

Äsch det är bara patetiskt.. jag trodde inte jag skulle bry mig.. men det gjorde jag!

försöker att låta bli?


Jag förstår verkligen vad alla varnat mig för, tråkigt nog inte förns nu.

Bye!

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards