Alla inlägg den 13 oktober 2009

Av Malin Strömqvist - 13 oktober 2009 15:54

jag är så sjukt trött nu alltså.

igår sov jag kanske 2 timmar och inatt 3 timmar.. man är som en maskin :P

haha!

nej men nu sover wilma iallafall och saga myser i soffan med mig så man har det ju lugnt.

men jag önskar jag bara kunde gå upp o lägga mig under mitt duntäcke o soooova!

haha men det kan man ju inte göra :O

jag får försöka sova när barna sover istället :) det är väl så det ska vara?


nu längtar jag tills min älskling kommer hem!!

saknar han sååååååååååå!!! <3

han är den bästa som finns :)

Av Malin Strömqvist - 13 oktober 2009 11:15

Wilma har börjat hitta tummen nu:P

haha, jag förstod att hon också skulle börja suga på tummen precis som Saga <3

Så sött är det!!

Men hon får inte till det riktigt, men nästan!

Hon blir väligt arg, eftersom hon inte vet hur hon ska hitta tummen :P ibland finns den på handen o ibland kramar hon fast den inne i handen o då blir det liv i luckan.

haha! hon blir så arrrghhh då hon inte får tag i den :P och hon vet inte hur hon ska göra riktigt!


Inatt har det varit en till skit natt, har inte sovit mycket alls, typ 3 timmar!

Urs, man blir ju knäckt alltså!

Hoppas Saga somnar efter lunch o att Wilma sover samtidigt så jag också kan slummra lite!

Men det är inget man ska ställa in sig på, för ändra så vägrar väl Sagis att somna, eller så tycker Wilma att jag ska bära runt på henne o underhålla hon :P haha!

Så man får se hur det blir.. men hoppas kan man ju alltid!!


Jocke började 8.30 i morse, lite sovmorron :P

Annars börjar han ju alltid kl.8

Skönt att han alltid jobbar samma tider nu! Underbart!! :)

Han sluar alltid 16.30 senaste han slutar nu är 17.00 .. LOVELY!! :D

Dee-dee har inte fött sina kattungar ännu, hon vill så gärna gå ut. men jag är så rädd att hon föder ute då!

Hon kan få gå ut tillsammans med mig sen, så får hon gå in tillsammans också!!

Så hon inte sticker o föder under huset eller nått annat.

Jag har inte ens någon aning om hur långt gången hon är?

Hon har stora bröst iallafall och är rund o tjock, sen letar hon ställen att föda dom på här hemma.

Hon bäddar o bökar runt i garderoberna, så hon måste ju känna någonting eftersom hon börjat bädda tycker man?!

Men man är ju så dålig på sånt här :P haha!

Jag såg ju att hon var med barn bara för några dagar sen, har inte hållt på så mycket med henne nu sen Wilma kom. Man har liksom inte så mycket tid att sitta ner, o då kommer hon ju inte kelar :p

Sen har hon varit ute mycket också!

Aja, kattungarna kommer väl när dom ska, förhoppningsvis inte i min garderob!! :P haha!

Ha bäddat ordning en garderob till henne här nere på bottenvåningen, gjort en låda o bäddat med en mjuk filt!

Hon verkar gilla det, men inte riktigt ändå.. hon söker efter ställen o vill nog helst vara på övervåningen i vårt sovrum. typ i spjälsängen eller nått annat dåligt ställe :P

men men!


Madde puckot svarar ju inte ens nu!!

Jag skulle ju ringa upp henne eftersom hon terrat mig både hela natten o morgonen :P haha!

Sviiiiiinet!!


Nej nu ska jag nog göra lite lunch till Sagis såfort som Wilma kan somna bara!

Sen ska jag nog ta en dusch o förhoppningsvis sussa lite själv också! :P

Balla balla!

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards