Alla inlägg den 15 oktober 2009

Av Malin Strömqvist - 15 oktober 2009 16:15

Oj oj!

Nu har man haft storstädning här hemma! Jisses säger jag bara.. nu har man stått i!

Dammsugat, skurat, dammtorkat, diskat, plockat alla reda på alla smutskläder och leksaker, städat Sagas rum och gud vet vad jag inte gjort?! haha!

Man är ju duktig.. känns verkligen skönt att ha gjort det iallafall!

Har inte städat såhär ordentligt på mycket läääänge!

Man har som sagt legat på latsidan sen typ mitten av graviditeten o låtit Jocke göra rubbet!

Oshysst, men nu börjar jag bli på alärten igen! haha :)

Han blir nog glad skulle jag tro ;) <3


Nu vill Wilma byta blöja och äta lite välling..

Saga ligger här brevid mig i soffan, hon blev trött av all städning, hon har ju "hjälpt" till tycker hon ;)

Fast hon gör mer oreda, men hon försöker ju och tycker ju att det ser roligt ut när jag går o plockar o kastar saker överallt så då gör hon samma sak.

Och hon verkligen älskar när jag städar hennes rum :P Min lilla prinsessa ;) Det tycker hon är så roligt och hon vägrar hjälpa till.. hon vill bara titta på o säga ååå vad fint mitt rum bliiiir! :D haha! sötnosen min.

Så nu håller hon på att somna till på soffan, men det får hon göra.. hon får sova en liten stund då :)

Medans jag matar Wilma o byter på henne o sätter på lite spagetti-vatten!


Måste ringa Jocke o be honom köpa Snus eller Cigg? Jag kan inte bestämma mig!?

Han slutar snart och som jag längtar efter honom :D

Nu ska jag ta min sista snus o suga på medans jag pysslar om Wilmin!!


Seeeeya bitches!

Av Malin Strömqvist - 15 oktober 2009 12:32

Tur att det här stan kryllar av töntar som tycks tro dom är så mycket mer än alla andra..

Pinsamt säger jag då bara!


Men för att dom ska kunna behålla sitt fantastiskt bra självförtroende så är ju det bästa att trycka ner andra!

Vidrigt gjort..


Fattar inte hur fan man kan kasta ur sig såna saker?

Moget skrivit liksom? ..

Av Malin Strömqvist - 15 oktober 2009 10:55

I natt har jag sovit ovanligt mycket.

Fick sova 5 timmar i sträck utan att Wilma vaknade o ville äta!

SKÖÖÖNT! :)

Nu sover hon och Saga myser med mig i soffan! :)

Jocke jobbar väl till 17.00 idag så vi sitter mest bara o funderar på vad vi ska fördriva tiden med tills dess att han slutar och kommer hem till oss!!

Jag önskar jag hade haft en syskonvagn ändå!

Det ska jag verkligen köpa :) Så fort jag har råd!

Längtar, det behövs verkligen!

Jag tänkte att det kanske ändå inte vad så nödvändigt men jag hade fel..

Skulle ha lyssnat på min första känsla.. men det är lätt att säga nu i efterhand då man inte har ett öre för tillfället!

Men så fort jag har lite pengar över så ska jag nog slå till på en! :)

Så vi kan ut o gå fast jocke inte är med :P haha, lite svårt att dra två vagnar samtidigt!

Funderade på en sån här ståbräda.. men de kommer Saga vägra efter ett tag, hon vill ju sitta o ha det mysigt hon också!

Dessutom är hon lite lat, och älskar ju såklart att åka vagn! :P


Om en vecka ska jag till barnmorskan också, sån här efterkoll!

Drygt, men det är väl bra det aa!! :P


Skulle egentligen ha behövt städat idag, dammsugat, dammtorkat, skurat och plockat!

Men jag får se om barna går med på det.. eller Wilma rättaresagt..

Saga tycker ju det är roligt o få hjälpa till o städa.. men Wilma lär väl sätta sig på tvären o vilja bli buren mitt upp i allt! :P haha, men jag får se!

Kan ju ta det imorron också, men jag tycker egentligen att det behövs med en gång...

Skulle ha velat vara på Ikea också så jag kan köpa alla mina nya möbler där!

Men det är så mycket man vill!

Vi får väl ta det när vi har tid o ork för det..

Men vi hade ju egentligen tänk köpa allt redan innan vi flyttade in i nya lägenheten, men då fanns verkligen inte tiden! Aja, vi får väl se hur det blir!!


Nu ska jag ringa Madde o surra lite med henne! :)

Balla balla

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards