Alla inlägg under mars 2013

Av Malin Strömqvist - 4 mars 2013 22:54

Idag efter dagis så var Saga jätte frusen.. hon gick omkring med sin favoritfilt vart hon än skulle och frös som bara den. Så när jag skulle lägga henne tog jag tempen, och självklart hade hon feber! Mitt stackars lilla hjärta <3

38,7 grader.. hon var så trött och slut och frusen. 

Blir så less på alla sjukor som går hela tiden! Vill ha friska och pigga barn :( 

Hatar när dem är dåliga, önskar jag kunde ta över allt de åker på.

Nu ska jag ta och gå ut med hundarna och sen lägga mig!


Ha en fin kväll och godnatt! :)

Av Malin Strömqvist - 4 mars 2013 12:36

Äntligen får vi säga "Välkommen till världen" till Novas lillebror! 

En väldigt stolt och lycklig nybliven storasyster ringde mig och berättade glatt den underbara nyheten! :) 

Så underbart! Inga negativa människor och tankar kan slå ner mig nu, ingen stress över plugget eller andra saker existerar längre. Allt slogs bort när jag fick denna nyhet! 

Jag är så lycklig och allt känns bara fantastiskt :D 


Grattis till Nova, Madde och Pär! Äntligen har han anlänt, er fantastiskt fina prins! 

Snart ska jag, Nova och mamma åka in till stan och köpa lite presenter och åka in på BB med.

Ska självklart snussa och pussa på vår nykomling i familjen <3 Han är så lik Madde så jag brast ut i skratt när jag fick en bild på honom! Helt otroligt lik :) 


Vilken känsla! Jag är så stolt <3 

Hoppas ni andra också får en underbar dag! 

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards