Direktlänk till inlägg 1 april 2013

Saknar..

Av Malin Strömqvist - 1 april 2013 18:02

Gud vad jag saknar Saga! 

Hon åkte till fjällen igår med mamma och pappa.. så jobbigt att vara ifrån henne! 

Jag är ju van att alltid ha mina små tjejer runt om mig. Tur jag har Wilma hemma som leker för två just nu :) 

Känner att jag bara vill sätta Wilma i bilen och åka till fjällen.. 


Men imorse då hon vaknade så hade hon så ont i halsen att hon grät, hon kändes varm också.

Så man undrar om något är på gång, har ju läst att många barn ligger dåliga.

Kanske var det bara varmt i sovrummet också? Och hon var torr i halsen, jag vet inte? Resten av dagen har hon då inte klagat alls och när jag frågat henne så har hon svarat att hon mår bra.

Svårt när man inte kan känna hur de små känner.


Jag ska jobba natt imorgon och övermorgon också.

Vore min vanliga tur med extrajobb att hon blev dålig.. Har fått sagt ifrån mig alla förfrågningar i början av året för att barnen bara bytt av varandra med sjukor, även jag som torskade på feber en vecka i februari. 

Nä nu vill jag att mina älsklingar får vara pigga och må bra <3 Så jag håller tummarna att det bara var något tillfälligt Wilma kände i morse. 


Imorgon börjar renoveringen av badrummet. Känns skönt att äntligen få det gjort! Allt är inköpt och klart utom badkaret och badkarsblandaren. Så härligt att få ett fräscht badrum :) Det vi haft hittills har varit under all kritik. Sandå verkar toppen, snabb och inte allt för dyr. De räknar med att göra sin del av jobbet på två dagar! Älskar när de man vill ha gjort går undan! :) 


Nu ska jag ta och skriva klart mitt arbete och skicka in det. Så man kan slappna av lite!


Ha en fin kväll! :)


Lilla fina Wilma! <3


   

Saknar dig så det värker i hjärtat, min lilla älskling <3 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Strömqvist - 12 november 2013 21:11


Sedan jag bloggade sist..   Men jag har allvarligt talat inte haft någon tid över. Jag slutade ju på Eon i Augusti och började studera lite.. Läste en kurs som heter Personlig Försäljning. Sedan har jag hunnit börja jobba som Säljansvarig för...

Av Malin Strömqvist - 25 april 2013 13:14

Shit vad jag pluggar och står i nu.. fullt upp! Ligger efter med Personaladministrationen och avbokade ett prov i Företagsekonomin som jag borde ha gjort igår.. Men jag kände mig totalt oförberedd! Då är det nästan lika bra att lämna det ogjort och v...

Av Malin Strömqvist - 4 mars 2013 22:54

Idag efter dagis så var Saga jätte frusen.. hon gick omkring med sin favoritfilt vart hon än skulle och frös som bara den. Så när jag skulle lägga henne tog jag tempen, och självklart hade hon feber! Mitt stackars lilla hjärta <3 38,7 grader.. h...

Av Malin Strömqvist - 4 mars 2013 12:36

Äntligen får vi säga "Välkommen till världen" till Novas lillebror!  En väldigt stolt och lycklig nybliven storasyster ringde mig och berättade glatt den underbara nyheten! :)  Så underbart! Inga negativa människor och tankar kan slå ner mig nu, ...

Av Malin Strömqvist - 19 februari 2013 23:03

Ja vad ska man säga, inatt kom jag till insikt med att jag nog inte bara behöver ett lite större hus, utan även en lite större säng ;) Och om jag gör om hela mitt sovrum till en enda säng så behöver jag inget större hus kanske?  Nu med två hundar s...

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards