Direktlänk till inlägg 26 november 2010

Stan, Ams och Kungsfoto!

Av Malin Strömqvist - 26 november 2010 13:47

Tjena!!

Äntligen fredagsmyyyyyys!!

Åh vad jag älskar fredagar, kan aldrig sluta säga det!!

Lätt bästa dagen i veckan!! :-)

Ikväll blir det mys med Godis, Chips & Dip.

Och till middag blir det Tacos!! MUMS OCH MYS!! <3

(Fast jag glömde köpa majs.. buhu...)

Det känns skit dåligt att jag glömde majsen, förstår inte hur jag lyckades :p

Jag som verkligen älskar majs! :P höjdpunkten på tacosen! Nej då.. men den gör fan mycket asså!! :-)

Så jag vet inte hur jag ska göra.. kanske Madde ska få springa in o köpa majs innan hon lämnar tillbaka min lillbil!!

Hon har ju Opeln idag hon!! Och raggar runt i den :)


Idag har vi varit i stan jag o Madde, Veronica hängde också på!! :)

Vi var på AMS och skrattade och blev alla förälskade i en o samma Gubbe på 62 bast :) Haha, han var verkligen helt fantastisk!!

Han gjorde nog allas våran morgon eller förmiddag!  ;)

Go Gubbe!! :) haha!

Svin rolig, påminde både om en tomte, Leif GW och min gamla klassföreståndare Carlitoz! ( eller hur det stavas)

Ja, vi diggade han iallafall till multum!! Var vi nog inte ensam om!! :)

En riktig stjärna!!


Sen så drog vi en luv på kläddax o kollade om vi hittade några fina kläder o skor som vi ville ha, men vi var fattiga allihop så vi gav upp o åkte hem.

Eller vi åkte på dagis o hämtade våra små prinsessor.

Dom blev lyckliga och vi åkta på Ica o skulle hälsa på Älsklingen o handla lite fredagsmys och till middan! :)

Sen hem o kolla brevlådan, och där låg alla dagisbilder!!

Så söta bilder :-D Verkligen jätte nöjd!

Dom är så otroligt fina våra flickor!! <3

Världens FINASTE!!

 

Nu ska jag ta upp Wilma som sovit lunch sen vi kom hem.

Å göra i ordning lite mellis o sen kanske börja förbereda inför middan! :)


Ha en underbar fredag ni alla!! :)

Det ska vi ha!! <3

Hejsvejs!


Bilderna från Kungsfoto.

Knäppt med mobilen, där av kvalitén! :P


        


 
 
maria

maria

26 november 2010 20:17

väldigt fina bilder, på väldigt söta barn :)

http://ettlyckligtkaos.bloggplatsen.se

Malin Strömqvist

26 november 2010 23:39

Tack Maria!! :D

 
Ingen bild

Sanna

26 november 2010 23:14

Men vad sjukt söta dem är!! Blir du less på dem så kan du lämna över dem till mig ;)

Malin Strömqvist

26 november 2010 23:39

Haha ja visst är dom fina

 
Ingen bild

Hanna

30 november 2010 21:10

Sötungar! :) Tänk om min lilla pojke också ha kunnat le på sina kort, men icke. Han var så rädd för fotografen, haha:P Han är verkligen rädd för allt nytt folk. Lite tråkigt ibland. Puss gumman!

Malin Strömqvist

1 december 2010 10:34

Ja dom blev jätte söta :D Ja men det kommer ju fler tillfällen ;) Dom har ju såna perioder då dom reagerar dom nytt folk.
Saga var ju jätte fjantig, hon tålde inte ens mamma när mamma hade färgat håret mörkt :P Pussss!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Strömqvist - 12 november 2013 21:11


Sedan jag bloggade sist..   Men jag har allvarligt talat inte haft någon tid över. Jag slutade ju på Eon i Augusti och började studera lite.. Läste en kurs som heter Personlig Försäljning. Sedan har jag hunnit börja jobba som Säljansvarig för...

Av Malin Strömqvist - 25 april 2013 13:14

Shit vad jag pluggar och står i nu.. fullt upp! Ligger efter med Personaladministrationen och avbokade ett prov i Företagsekonomin som jag borde ha gjort igår.. Men jag kände mig totalt oförberedd! Då är det nästan lika bra att lämna det ogjort och v...

Av Malin Strömqvist - 1 april 2013 18:02

Gud vad jag saknar Saga!  Hon åkte till fjällen igår med mamma och pappa.. så jobbigt att vara ifrån henne!  Jag är ju van att alltid ha mina små tjejer runt om mig. Tur jag har Wilma hemma som leker för två just nu :)  Känner att jag bara vill...

Av Malin Strömqvist - 4 mars 2013 22:54

Idag efter dagis så var Saga jätte frusen.. hon gick omkring med sin favoritfilt vart hon än skulle och frös som bara den. Så när jag skulle lägga henne tog jag tempen, och självklart hade hon feber! Mitt stackars lilla hjärta <3 38,7 grader.. h...

Av Malin Strömqvist - 4 mars 2013 12:36

Äntligen får vi säga "Välkommen till världen" till Novas lillebror!  En väldigt stolt och lycklig nybliven storasyster ringde mig och berättade glatt den underbara nyheten! :)  Så underbart! Inga negativa människor och tankar kan slå ner mig nu, ...

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards