Direktlänk till inlägg 10 februari 2011

Tackar gudarna och änglavakten <3

Av Malin Strömqvist - 10 februari 2011 21:18

Fyfan vad jag skakar..

Jag hade just lagt Saga och lagt mig själv i sängen för att se på lite tv och då ringde mamma.. vi surrade som vanligt och mamma berättade att hon pratat med Madde o Linda för 30 minuter sen och dom då bara hade tre mil kvar tills dom var framme.

Dom hade åkt upp mot Hoting för att lämna tillbaka Olga till kvinnan som köpt henne av Madde.

Jocke ville för övrigt köra Madde så hon slapp köra själv.

Men Madde o Linda var så stressade så dom brände iväg själv.


Så här ligger man i sängen och pratar med mamma.

Men då ringer hennes mobil också så hon ber mig vänta för det var Linda som ringde.. och jag bara hör hur mamma skirker i ren panik

"VAAAAAAAAA HAR NI KROCKAT!!!!!!!!!!!???????"

*klick* så slängde hon på telefon till mig.

Så jag börja tok skrika åt Jocke att dom krockat!!

Mamma ringde mig o sa dom har krockat med en lastbil, dom bara skriker o grinar!! Så jag gallskriker så Saga flyger upp ur sängen och jag skriker åt Jocke att han måste åka till Hoting och se hur dom mår!

Så Jocke kastar sig ut i bilen, men jag sprang efter i bara strumpor och kramade om honom innan han åkte..

Han och Pappa är nu på väg i ilfart för att hämta Madde och Linda <3

Som verkligen har haft *änglavakt*

Madde hade inte fått stopp hon hade stått på bromsen och dom såg hur lastbilen närmade sig på Lindas sida.. och sen hade dom krockat och farit in under lastbilen och snurrat tusentals varv.

Bilen är i smulor och Madde har gråtit floder och bett mamma o pappa hundra ggr om förlåtelse för mammas nya bil.

Men vem fan bryr sig om biljäveln MADDE & LINDA!?!?!??!?!?!

Den får kosta ½ mille om den vill men den är inte värt ett smack mot för er!!

Den får kosta en miljard den är ändå inte värd något!!!!!!

Som mamma o pappa sa, dom skiter i bilen, det är bara köpa en ny.

Men det går inte att köpa nya Madde och Linda! <3

Jag tackar verkligen alla där uppe i det blå för att dom skyddat Madde och Linda ikväll!! <3

Det hade kunnat sluta hur som helst.

Till och med Hunden som satt i bagaget klarade sig.

Och då hade ändå buren som hunden satt i gått i tusen delar.

Olga hade flugit fram i framsätet.

Linda hade ont i knäet och Madde i höften!!

Men det är bara de dom känner nu.. imorgon gör det nog ondare.

Tur att dom åkte in iallafall, Ambulansen har kommit och hämtat dom.

Undra vilken sjukhus dom hamnar på!?


Lastbilen dom krockade med hade förövrigt ett last med farligt gods..

Så nu har brandbilen ryckt in för det är stor risk att det blir explosion!!


Nej nu har man fått sig sitt livs chock idag då.

Jag tackar alla goda själar som vakat över Linda och Madde ikväll!! <3


Har grinat en skvätt, skakar fortfarande, har en stor klump i magen och fått legat med benen högt... svimnings känslor rusar igenom kroppen hela tiden.

Andnöd har jag också.. Huvva var detta kunnat sluta illa!!

Jag älskar min familj och skulle inte klara en dag utan dom <3

Mina fina systrar!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Strömqvist - 12 november 2013 21:11


Sedan jag bloggade sist..   Men jag har allvarligt talat inte haft någon tid över. Jag slutade ju på Eon i Augusti och började studera lite.. Läste en kurs som heter Personlig Försäljning. Sedan har jag hunnit börja jobba som Säljansvarig för...

Av Malin Strömqvist - 25 april 2013 13:14

Shit vad jag pluggar och står i nu.. fullt upp! Ligger efter med Personaladministrationen och avbokade ett prov i Företagsekonomin som jag borde ha gjort igår.. Men jag kände mig totalt oförberedd! Då är det nästan lika bra att lämna det ogjort och v...

Av Malin Strömqvist - 1 april 2013 18:02

Gud vad jag saknar Saga!  Hon åkte till fjällen igår med mamma och pappa.. så jobbigt att vara ifrån henne!  Jag är ju van att alltid ha mina små tjejer runt om mig. Tur jag har Wilma hemma som leker för två just nu :)  Känner att jag bara vill...

Av Malin Strömqvist - 4 mars 2013 22:54

Idag efter dagis så var Saga jätte frusen.. hon gick omkring med sin favoritfilt vart hon än skulle och frös som bara den. Så när jag skulle lägga henne tog jag tempen, och självklart hade hon feber! Mitt stackars lilla hjärta <3 38,7 grader.. h...

Av Malin Strömqvist - 4 mars 2013 12:36

Äntligen får vi säga "Välkommen till världen" till Novas lillebror!  En väldigt stolt och lycklig nybliven storasyster ringde mig och berättade glatt den underbara nyheten! :)  Så underbart! Inga negativa människor och tankar kan slå ner mig nu, ...

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards