Alla inlägg under februari 2011

Av Malin Strömqvist - 4 februari 2011 12:31

Hej! :)

Jag har klarat mig från magsjukan även denna gång!

Så jävla skönt :D

Jag har varit så orolig och rädd för att åka på den så jag har haft ont o magen av bara det :P haha!

Men jag klarade mig :D Jippi!

Undra om jag är immun eller nått?

Jag har inte haft magsjuka sen jag var liten!!

Men det är ju inget att klaga över ;) Det är ju toppen! :) Skönt att slippa!

Jocke och flickorna åkte dit på magsjukan men nu är dom friska och krya allihopa! :) Så skönt att ha en frisk familj igen :D <3

Idag är Jocke på jobbet.

Jag sitter och skriver en lista över saker jag måste handla! :)

Saga håller på att dega med sina degar här i tvrummet och Wilmis sover lunch :) Självklart är playhouse disney på också :p

Ska försöka få tag i några nya bra barnfilmer till Saga! :)

Skulle vilja ha My little pony och några Musse och Bamse filmer!

Sånt jag vet hon tycker om! :)

Men det är väl omöjligt att få tag i?

Det är ju sånt som är bra o se på :P Tycker iallafall både jag Saga o Wilma! :)


Nej nu ska jag vara social mot Saga :)

Hejsvejs!

Av Malin Strömqvist - 2 februari 2011 11:57

Hej!

Natten har varit jobbig.

Igår kväll fick Jocke också magsjuka.. han som just börjat sitt nya jobb..

Det kunde ju inte komma mer olägligt!

Tycker synd om honom.. han ligger i sängen nu o sover.

Jag har öppnat överallt här hemma nu och vädrar!

Jag vägrar få magsjuka!!!!!!

Tvättar hela tiden.. och städar... Suck!! Det är jobbigt.. jag är helt slut bara av att ta rätt på allt efter mina kräkisar här hemma!

Tur att Wilma är frisk iallafall, hon har mamma varit här o hämtat!

Skönt för henne att få komma ut lite i friska luften och få bli lite upp passad bara hon! Det behöver Saga också, hon är jätte slut och vill att jag ska sitta tillsammans med henne o bara mysa o bara vara.

Och nu kan jag ge henne det när Wilma är hos Momma och blir uppvaktad! :)

Jag är så glad att jag har mamma! Hon ställer alltid upp!

Tack så mycket <3


Nu ska jag fortsätta att mysa med Saga.

Vi är jätte trötta båda två.. :( Hon har haft en jobbig natt med lite sömn, och jag har ockås haft det jobbigt då jag fått städa och sen ligger man o vaknar till hela tiden o kollar så hon inte kräks då hon ligger ner.

Ja urs, har jag sagt att jag HATAR magsjuka!?


Jag hoppas verkligen att jag inte smittas!!

Men har jag inte gjort det hittills så kanske jag vågar tro att jag klarar mig?

Men jag är fortfarande orolig för att jag med ska åka på detta..

Men håll era tummar för mig!!


Hejdå!

Av Malin Strömqvist - 1 februari 2011 11:52

Hej alla glada!

Idag är jag trött, Wilma har kräkts och varit dålig i magen inatt.

Saga hade svårt att somna, men jag fick sova till kl 10.00 i morse iallafall.

Då kom Saga in och väckte mig o var fikasugen.

Så hon hade sovit länge också, o Wilma med.. henne fick jag o Saga väcka! :)

Men hon behövde nog sova!!


Nu sover Wilma lunch och Saga har börjar kräkas..

Det är så synd om dom.

Men Wilma har fått behålla det hon ätit än så länge.

Hoppas det håller på att vända för henne!


Urs, magsjuka är inte roligt!! :(

Så synd om dom.. jag märkte redan då Saga vakna att hon mådde illa..

Hon var hungrig men ville inte äta, och hon har velat komma till mig hela tiden nu till morgonen :(

Wilma har varit pigg o glad hon!!

Undra om man klarar sig själv? Hoppas!!

Och Jocke som hade magsjuka över jul, han kanske klarar sig!?

Hoppas, han som börjat sitt nya jobb idag!

Har inte hört något än, han kanske hör av sig då han har lunch så jag får veta hur allt är på nya jobbet! :)


Nej nu ska jag och Saga fortsätta mysa framför barntvn :)

Hejdå!

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards