Alla inlägg den 29 november 2011

Av Malin Strömqvist - 29 november 2011 21:56

Jaha nu har jag legat inne med wilma i 1 och en halv timme. hon har väl inge större planer på att somna nu heller. hon busar och surrar hela tiden! nu tycker jag vi har myst å lekt klart.. men vi tycker uppenbarligen olika. Jocke och hans kollega har precis kommit hem. dem har varit i stan på jockes kontor heeeela kvällen och städat å röjt ur hela källaren. skönt för Jocke :-) jag såg på honom när han kom hem att han va glad. och då blir jag så klart glad också :-) saga är som vanligt duktig att lägga sig. två sekunder sen sover hon sött! annat med lilla wilma som bara tjurar å gör allt för att hålla sig vaken. Nej nu ska jag och wilma lägga oss.. och nu SKA damen sova. nu tänker jag försöka överlista henne. hon är ju jätte trött. så John blund borde inte vara långt borta egentligen. sov gott :-)

Av Malin Strömqvist - 29 november 2011 18:47

Huvva, jag är så fruktansvärt trött nu så jag skulle kunna somna.

Jockes kollega från Sundsvall är ju här, han kom igår, så jag kan ju inte gå och lägga mig tillsammans med barnen heller :P Haha, man vill ju vara trevlig! Inte vara som nån tröttmössa.

Jag brukar aldrig somna med barnen heller, men just nu skulle jag nog kunna tänka mig det. Wilma sov inne hos mig och Jocke inatt och Sagis sov hos mamma och pappa. Så vi får se hur det går ikväll med båda busungarna hemma och en av Jockes kollegor på besök! Spännande :) Det går nog bra. Dem är lite blyga bara!


Nu vill jag ha mer snö så vi kan ut och dra runt barnen i pulka!

Vore ju hur mysigt som helst :) Jocke har dessutom varit hos farmor o farfar och fått både en pulka och bob! Saga var helt lyrisk när Jocke tog ut pulkorna ur bilen! :) Haha! Lyckan i hennes ögon, såna gånger skulle man ha varit framme med kameran! <3


Nu ska jag ta och göra i ordning lite kvällsfika till mina små tjejer, sen blir de borsta tänderna, byta om, borsta håret som måste borstas minst två gånger om dagen så det inte blir stora tovor, och sen får dom skutta i säng :)


  Nej nu ska jag göra ett ryck! Hoppas ni alla får en fin kväll :-)



Jag älskar dig Joachim, du är underbar! (Pussss) 

Av Malin Strömqvist - 29 november 2011 10:15

Jag har gråtit hela morgonen, tårarna verkar aldrig tänka upphöra..

Mitt ansikte är rött och irriterat, fyllt med snor och tårar, mina ögon är små och svullna och min näsa är nästan lila..

Längesen jag grät på det här sättet.


Jag har fått nog nu. Det här blev för mycket...

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards