Alla inlägg den 1 december 2011

Av Malin Strömqvist - 1 december 2011 20:45

Tänkt att tiden går så fort, och man glömmer så mycket.. vart tar tiden vägen?

Har mina små tjejer verkligen varit så här liten?

Jag har inte ens märkt att dem vuxit.. men det måste dom ju ha gjort.. för inte ser dom då ut så här längre :P

Mina små små hjärtan!

Jag älskar er mer än ni någonsin kan förstå <3


 

Saga, Alicia, Tania, Strömqvist.. 3 dagar gammal. Älskade barn <3


 

Och lilla - Wilma, Linda, Magdalena, Strömqvist också endast 3 dagar gammal <3 Mitt lilla hjärta!

Av Malin Strömqvist - 1 december 2011 20:40

 

... att jag älskar dig fina fina Joachim!

Av Malin Strömqvist - 1 december 2011 12:06

Idag känner jag mig trött!

Jag kunde ju somna med tvn på igår för första gången på två nätter :P

Men självklart då kunde jag inte slita mig från tvn heller, då låg jag bara o titta på alla roliga serier som finns!

Ändå gick vi o la oss ganska tidigt.. men är man fast i tvn så är man!


Efter att jag lämnat barnen på dagis så åkte jag till Cissi å tjuvrökte med henne. Sen vidare ner på gatan till Madde för att surra lite, äta några goda mjukpepparkakor å titta på tatueringar. Det var väl meningen att jag skulle hjälpa henne med ett fördjupningsarbete, men så långt kom vi inte :P

Sen åkte jag hem och gick ut med jycken å nu har jag bara suttit o sett på tvn o kolla på datorn.

Fick ju klart veckans arbete igår!! Skönt :)

Men det kändes inte som det gick så jätte bra, men det är väl godkänt iallafall. Nu är det bara två slutprov kvar på den kursen. Muntligt och skriftligt! Är nervör inför det muntliga, det var jag förra gången också.. Men det gick ju väldigt bra. Så får hoppas min engelska är på topp även denna gång. Måste boka in slutprov nu så jag inte hamnar efter igen med massa slutprov. Jag ligger fortfarande efter med Samhälls provet. Men det behöver jag plugga mer på innan jag kan göra det, eftersom de är ganska omfattande! :) Jag kämpar på jag!


Nu ska jag ta och surra lite med mamma och höra vad veterinären sa om Miranda!

Hoppas dom har nån lösning så hon slipper ha så ont! :'(

Hon är ju världens finaste o snällaste häst, så hon förtjänar inte att ha så här ont!


Ha en fin dag!

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards