Alla inlägg den 2 mars 2011

Csn

Av Malin Strömqvist - 2 mars 2011 17:23

Ja ni.. jag kan bli så less på alla papper som skickas fram o tillbaka!

Då man kollat posten i 1 månad och bara väntat o väntat på det där speciella brevet... och när det väl kommer så är det inte ens det?!

Då är det ett annat papper som ska fyllas i o skickas in!!

GAAAAAH!! ... känner jag bara då :p

Men men.. annars så har jag fått alla andra papper jag väntat på länge!

Jag är nu intagen till utbildningen.

Känns skönt att veta det iallafall :)


Nu sitter jag här med två livliga och busiga ungar!

Dom skriker och skrattar, jag är trött o slut.

Har ont i en visdomstand också :( Såååå ont!

Men har nyss tagit mig en alvedon, så snart känns det bättre! :)


Idag har jag varit med Cissi.

Hon och Elina kom hit och vi surrade en massa.

Jocke utbildade oss till Säljare också :P Snabbutbildning.

Haha, så nu är man het på marknaden ;)

 *Not*

Vi hivade ut Saga o Elina i snön medans Wilma sov lunch.

Sen åkte vi hem till Cissi i Nässe.

Jag hade egentligen tänkt att storstäda idag men det gick inte Cissi med på!! :P

Barnen lekte som galna där också.

Saga tyckte allt var super intressant hemma hos Cissi :p

Dom vände upp o ner på kåken och hade roligt!

Jag o Cissi satt mest i soffan o hade det bra!


Nej nu ska jag ta o mysa lite med småttingarna innan det är dags för Wilma att inta sov position! :)

Hejsvejs!!

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards