Alla inlägg den 25 januari 2012

Av Malin Strömqvist - 25 januari 2012 12:03

Hur gammal är du om fem år?

Haha oj.. 28 år!!

Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?

- Jocke, Saga och Wilma

Hur lång är du?

- 163 cm

Vilken är den senaste filmen du sett?

- A walk to remember.

Vem ringde du senast?

- Madde

Vem ringde dig senast?

- Jocke


Hur löd det senaste sms:et du fick?

”Vad gör ni?"


Föredrar du att ringa eller skicka sms?

- Båda!

Är dina föräldrar gifta eller skilda?

- Gifta!

När såg du senast din mamma?

- Måndags


När vaknade du i dag?

- 06:30


Var tror du att du befinner dig om tio år?

- I mitt efterlängtade hus!


Vad fick dig verkligen att skratta senast?

- Linda, gangster-disco i bilen igår!

Hur stor är din säng?

- 1.80, alldeles för liten!

Sover du med eller utan kläder på dig?

- Med!

Vilka städer har du bott i?

- Kramfors och Sollefteå

Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

- Strumpor!

Är du social?

- Ja, minst sagt!

Tycker du om kaffe?

- Nej, det är jag för ung för!

Vad dricker du till frukost?

- Inget, eller Oboý!

Sover du på någon särskild sida?

- Nä, de spelar ingen roll. Mest på rygg, aldrig mage!

Kan du spela poker?

- Japp!

Tycker du om att mysa/kela?

- Ja verkligen!

Är du en beroendemänniska?

- Ja, av mycket!

Känner du någon med samma födelsedag som din?

- Ja, min underbara mamma, min fina tremänning och massa andra!

Vill du ha barn?

- Ja det har jag väl bevisat? ;)

Har du någonsin åkt ambulans?

- Nä, jag tror inte det!

Vad spenderar du helst pengar på?

- Barnkläder, kläder till mig själv, smink, djur och "bra o ha saker" krimskrams!

Sover du med gosedjur?

- Nä!

Flirtar du mycket?

- Nä, bara med Westin!

Har du fått fortkörningsböter någon gång?

- Nej :)


Vilken var den senaste boken du läste?

- Att vara med henne av Alex Schulman.

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards