Alla inlägg den 23 april 2012

Av Malin Strömqvist - 23 april 2012 11:47
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Malin Strömqvist - 23 april 2012 11:31

Hej hopp!

Snart ska vi nog börja flytta in i vårt hus :D

Igår var Jocke och hans pappa i huset och grejade på med köket, bara golv kvar där inne nu.

Sen ska rörmokarn dit och göra klart det sista!

Känns så skönt att det börjar närma sig! Känns som att jag väntat i en evighet nu. ;)

Det är bara kvar att sätta de sista listerna på plats och golvet i köket. Sen kan vi äntligen börja bära saker :D

Det blir ju sååå fint :D


I lördags var vi i Övik på hundutställning, vi slutade som trea i valpgruppen och Busan fick ett HP :) Kändes jätte kul!

Mammas Molly kom tvåa, så hon vann över oss även denna gång :P Nästa gång ska jag se till att ta revange!!

Det är så svårt när man inte hinner med att träna, fast det har iofs inte mamma gjort heller, men ändå!

Jag måste verkligen träna Busan på att gå i ringen, förra utställningen så gick hon bara och nosade i backen, och den här sprang hon så benen flög... när hon väl sprang :P haha! Sötbusen :)

Efter utställningen så åkte jag, Jocke och Sagis raka vägen till Ikea och inhandlade lite mer bänkskivor, blandare och diskho :) Wilma fick vara med mamma och pappa medans, hon är ju så tjurig och "tappar benen och kan inte gå" rätt som det är ;)


Nej nu ska jag ta och fortsätta söka information om mitt fördjupningsarbete i Historia C..

Hoppas alla får en fin dag, trots regnet! :)

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards