Direktlänk till inlägg 11 januari 2013

Välkommen helg <3

Av Malin Strömqvist - 11 januari 2013 15:53

Idag har vi inte gjort många knop här hemma, jag hade tänkt fatta kärlek till dammsugaren.. Men inte ens så långt har vi kommit. Jag har bara varit ner och tagit reda på lite tvätt samt satt igång en ny maskin. Måste göra något åt mitt tvättberg i källaren! Men nu är jag på rätt väg med det iallafall :) 

Vi har bara haft en mysig dag med mycket slappande och tvtittande. Skulle vara härligt om vi snart kunde få lite varmare och soligare väder, så man kan gå upp till bob-backen och mysa lite :) Älskar när vinter går mot vår! Man får så härligt mycket energi, och det behöver jag just nu! :D

Har börjat ta tag i allt mitt plugg som jag legat efter med prov i också. Känns så skönt att ha fått de mesta ur världen! Bara två prov kvar, sen är jag helt klar med alla ämnen. Sökte ett kurspaket i onsdags, det känns toppen! Hoppas jag blir antagen, då är det de sista jag behöver, sen är jag ÄNTLIGEN klar med allt pluggande! Få se om jag orkar fortsätta plugga vidare. Men det ska jag nog orka! ;P Vet bara inte vad jag ska söka för någt till hösten. I sommar hoppas jag på att få jobba lite nätter, det fungerade jätte bra i somras! Och om jag kommer in på ekonomiassistent-kursen jag sökte nu i onsdags så är jag klar första eller andra veckan i Juli. Å sen blir det lite jobb i sommar förhoppningsvis och sedan lite mer plugg till hösten om jag hittar en bra utbildning som passar mig. Men självklart vill jag helst ha ett bra jobb istället :) 


Nu ska jag ta och mysa vidare med mina små hjärtan :) 

Sen försöka hitta på nå käk innan fredagsmyset tar sin start och min älskling kommer hem <3

Ha en fin helg alla rara :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Strömqvist - 12 november 2013 21:11


Sedan jag bloggade sist..   Men jag har allvarligt talat inte haft någon tid över. Jag slutade ju på Eon i Augusti och började studera lite.. Läste en kurs som heter Personlig Försäljning. Sedan har jag hunnit börja jobba som Säljansvarig för...

Av Malin Strömqvist - 25 april 2013 13:14

Shit vad jag pluggar och står i nu.. fullt upp! Ligger efter med Personaladministrationen och avbokade ett prov i Företagsekonomin som jag borde ha gjort igår.. Men jag kände mig totalt oförberedd! Då är det nästan lika bra att lämna det ogjort och v...

Av Malin Strömqvist - 1 april 2013 18:02

Gud vad jag saknar Saga!  Hon åkte till fjällen igår med mamma och pappa.. så jobbigt att vara ifrån henne!  Jag är ju van att alltid ha mina små tjejer runt om mig. Tur jag har Wilma hemma som leker för två just nu :)  Känner att jag bara vill...

Av Malin Strömqvist - 4 mars 2013 22:54

Idag efter dagis så var Saga jätte frusen.. hon gick omkring med sin favoritfilt vart hon än skulle och frös som bara den. Så när jag skulle lägga henne tog jag tempen, och självklart hade hon feber! Mitt stackars lilla hjärta <3 38,7 grader.. h...

Av Malin Strömqvist - 4 mars 2013 12:36

Äntligen får vi säga "Välkommen till världen" till Novas lillebror!  En väldigt stolt och lycklig nybliven storasyster ringde mig och berättade glatt den underbara nyheten! :)  Så underbart! Inga negativa människor och tankar kan slå ner mig nu, ...

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards