Direktlänk till inlägg 13 januari 2013

trött och less

Av Malin Strömqvist - 13 januari 2013 14:19

Idag har jag en värdelös dag. Var uppe sent igår å körde runt på ett gäng fyllon. De positiva va väl att jag fick 1000:- för eländet. Jag känner mig fan ur form idag! Riktigt dåligt humör och ont i huvudet! Allt man gör är fel på alla jävla håll å kanter. Det blir jag galen över! Man försöker att behandla alla väl, men får ständigt skit tillbaka från alla.. Man blir beskyller för saker man inte sagt och saker man aldrig varit delaktig i! varför är vissa människor så? Jag kan inte förstå.. man försöker vara snäll och ändå blir man bemött som om man sagt något fruktansvärt elakt. Jag är inte en elak människa eller en dålig person.. snarare tvärtom,jag är en känslig och alldeles för snäll människa. Jag kan bli arg och då blir jag väldigt arg, men det händer på tok för sällan. Ofta blir jag bara ledsen å gråter å slickar såren ett tag, tills det känns bättre! Som nu ungefär. Det är inte för att jag tar åt mig av glåporden som yr runt i luften, utan för att jag blir missförstånd. det är nog den värsta känslan.. att vad man än säger så förstår inte motparten eller så vill den inte förstå! å sånt gör mig ledsen. Jag blir oxå ledsen när jag beskylls för saker jag inte gjort! Men det finns vassa människor.. som alltid är vass, och tror att alla är precis likadana som dom själva, och dom har alltid ett sånt tillvägagångsätt. Det blir jag oxå ledsen över, för vissa människor som inte är likasinnade klarar inte av lika vassa å onda utlägg som dom själva. och kan inte kontra på ett liknande sätt, för det skulle såra någon. Bättre att en är sårad än att alla är det.. än att alla är det! å jag blir ganska ofta utvald till de flestas syndabock.. tråkigt men sant ..nä nu ska jag sluta grina ut i bloggen å rycka upp mig. som sagt känner jag mig ur balans idag.. så måste göra de bästa av situationen.. bläääääää

 
 
Monia - mamma till Tuvalie

Monia - mamma till Tuvalie

13 januari 2013 15:20

Jag har precis startat en tävling i samarbete med Zandreas Värld där du kan vinna valfri barntavla :) Tavlorna är otroligt fina, självklart får du ha personlig bild/text samt välja färger och motiv o.s.v Tavlan skrivs ut på fotopapper och skickas hem till dig utan kostnad om du vinner. kika in här och delta: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/2013/january/tavling-vinn-valfri-barntavla-fran-zandreas-varld.html

Kram

http://moniasundgrenjansson.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Strömqvist - 12 november 2013 21:11


Sedan jag bloggade sist..   Men jag har allvarligt talat inte haft någon tid över. Jag slutade ju på Eon i Augusti och började studera lite.. Läste en kurs som heter Personlig Försäljning. Sedan har jag hunnit börja jobba som Säljansvarig för...

Av Malin Strömqvist - 25 april 2013 13:14

Shit vad jag pluggar och står i nu.. fullt upp! Ligger efter med Personaladministrationen och avbokade ett prov i Företagsekonomin som jag borde ha gjort igår.. Men jag kände mig totalt oförberedd! Då är det nästan lika bra att lämna det ogjort och v...

Av Malin Strömqvist - 1 april 2013 18:02

Gud vad jag saknar Saga!  Hon åkte till fjällen igår med mamma och pappa.. så jobbigt att vara ifrån henne!  Jag är ju van att alltid ha mina små tjejer runt om mig. Tur jag har Wilma hemma som leker för två just nu :)  Känner att jag bara vill...

Av Malin Strömqvist - 4 mars 2013 22:54

Idag efter dagis så var Saga jätte frusen.. hon gick omkring med sin favoritfilt vart hon än skulle och frös som bara den. Så när jag skulle lägga henne tog jag tempen, och självklart hade hon feber! Mitt stackars lilla hjärta <3 38,7 grader.. h...

Av Malin Strömqvist - 4 mars 2013 12:36

Äntligen får vi säga "Välkommen till världen" till Novas lillebror!  En väldigt stolt och lycklig nybliven storasyster ringde mig och berättade glatt den underbara nyheten! :)  Så underbart! Inga negativa människor och tankar kan slå ner mig nu, ...

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards