Direktlänk till inlägg 7 mars 2011

Sol och varma dagar!

Av Malin Strömqvist - 7 mars 2011 14:38

Hej!

Gud så fint väder vi har nu alltså :D

Snart är det sommar känns det som!!

Man blir så glad.

Jag hade velat åka till Blåsjön i år.

Det ville vi alla, men det är så svårt att bara åka i väg då Jocke jobbar.

Han kan ju inte ta semester redan.

Eller han vill inte be om semester redan och det förstår man ju!

Det går ju inte :) Hur skulle det låta? :P


Men nästa år kan vi nog åka i väg! :)

Får sikta på det!!

Skulle inte sitta helt fel med en utlandsresa heller :p

Tänk om vi kunde åka i väg på en sån, haha :)

Man mår så bra när det börjar bli vår!

 Fast jag är super förkyld igen :(

Det tog om för mig, men jag känner mig bättre idag.

Har varit väldigt trött o slut, men nu känner jag mig faktiskt bättre!!

SKÖNT! Hoppas jag blir frisk nu! :) Så jag kan få njuta av det fina vädret!

Längtar tills det är bart på backen så man kan sitta ute hela dagarna!

Härligt :) Nu känner man att det inte är så länge kvar heller, snart är det sommar :) Gud vad härligt!!

Vill så klart åka till Öland till sommarn igen också!

Men jag vet inte hur alla har semester?!

Svårt att hålla reda på alla ;)

Vet att Jocke har semester hela Juli iallafall :)


Börjar plugga om en veckan nu.

Det känns skönt att få något gjort och veta att jag gör något vettigt :)

Ska bli skönt att få komma i gång med nånting igen!

Jag vill gärna ta körkort också, har god lust att lägga alla mina pengar på ett :p

Haha, men jag vågar inte.. jag kan inte köra bil.

Men det får man såklart lära sig :) så jag kanske hoppar på en intensiv kurs.

Vem vet ;) Rätt som det är så kommer man glidandes bakom ratten ;)

Nej, det är så dyrt... :P Speciellt då man inte har nå pengar!


Nej nu ska jag mysa med mina småttingar.

Saga har sovit hos momma o mopparn inatt så hon har nyss kommit hem och med sig hade hon Dora :) Men hon ville ha med sig Jana.

Så mamma skulle komma hit och hämta Dora o lämna Jana.

Men först skulle hon till stan o få massage, skönt :P Det vill jag med ha.


Ha en fin dag i solen alla som lyckats lura den här förkyldningen! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Strömqvist - 12 november 2013 21:11


Sedan jag bloggade sist..   Men jag har allvarligt talat inte haft någon tid över. Jag slutade ju på Eon i Augusti och började studera lite.. Läste en kurs som heter Personlig Försäljning. Sedan har jag hunnit börja jobba som Säljansvarig för...

Av Malin Strömqvist - 25 april 2013 13:14

Shit vad jag pluggar och står i nu.. fullt upp! Ligger efter med Personaladministrationen och avbokade ett prov i Företagsekonomin som jag borde ha gjort igår.. Men jag kände mig totalt oförberedd! Då är det nästan lika bra att lämna det ogjort och v...

Av Malin Strömqvist - 1 april 2013 18:02

Gud vad jag saknar Saga!  Hon åkte till fjällen igår med mamma och pappa.. så jobbigt att vara ifrån henne!  Jag är ju van att alltid ha mina små tjejer runt om mig. Tur jag har Wilma hemma som leker för två just nu :)  Känner att jag bara vill...

Av Malin Strömqvist - 4 mars 2013 22:54

Idag efter dagis så var Saga jätte frusen.. hon gick omkring med sin favoritfilt vart hon än skulle och frös som bara den. Så när jag skulle lägga henne tog jag tempen, och självklart hade hon feber! Mitt stackars lilla hjärta <3 38,7 grader.. h...

Av Malin Strömqvist - 4 mars 2013 12:36

Äntligen får vi säga "Välkommen till världen" till Novas lillebror!  En väldigt stolt och lycklig nybliven storasyster ringde mig och berättade glatt den underbara nyheten! :)  Så underbart! Inga negativa människor och tankar kan slå ner mig nu, ...

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards