Direktlänk till inlägg 23 mars 2011

Plugg

Av Malin Strömqvist - 23 mars 2011 22:20

Hej på er alla glada :)

Jag har inte haft tid att skriva någonting på länge.

Det är för att jag börjat plugga nu!

Nu har nästan 2 veckor gått och jag är helt slut i huvudet.

Det är längesen man pluggade.

Jag ska läsa klart gymnasiet så man har betat av det:)

Sen får man se om det blir högskola efter det.

Vem vet?! :) Rätt som det är så utbildar man sig nå jävulskt när man ändå är i farten :P haha! Eller så är man kräkless på att plugga o nöjer sig ett tag :P

Det återstår att se :)


Annars så är allt bra.

Jag har pluggar hela dagarna och barnen är på dagis.

Det går bra för dom att vara där så länge, så då känns det lite bättre.

Det är så jobbigt när man knappt är van att ha dom på dagis.

Bara lite ibland :P

Men det verkar gå så bra för dom, så det underlättar ju :)


Jag har varit ner till skinnskatteberg och köpt en liten hundvalp också.

Hon är så söt och snäll så :)

En liten svartvit hårboll, dvärgspets eller (pomeranian som dom heter nu för tiden) och lite papillion :) Super söt liten tjej som vi döpt till Duffy.


Nej nu måste jag sova så jag orkar mer morgondagens slutspurt :)

Måste skicka in en inlämningsuppgift och försöka läsa ut en bok så fort som möjligt så jag kan börja på en annan :P


Godnatt mer er :)

 
 
Ingen bild

Louise

24 mars 2011 02:01

Vad du är duktig! Jag började plugga när jag var vuxen och hade 2 barn. Det var skitskoj! Helt annat än när man var yngre och skolless. Sikta högt nu när du ändå är på gång. Kram!

Malin Strömqvist

24 mars 2011 11:29

Tack så mycket :) Ja jag ska försöka, men det är svårt när det var så längesen man pluggade! Men man lär sig ju, och det är alltid roligt att bli bättre på något :) Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Strömqvist - 12 november 2013 21:11


Sedan jag bloggade sist..   Men jag har allvarligt talat inte haft någon tid över. Jag slutade ju på Eon i Augusti och började studera lite.. Läste en kurs som heter Personlig Försäljning. Sedan har jag hunnit börja jobba som Säljansvarig för...

Av Malin Strömqvist - 25 april 2013 13:14

Shit vad jag pluggar och står i nu.. fullt upp! Ligger efter med Personaladministrationen och avbokade ett prov i Företagsekonomin som jag borde ha gjort igår.. Men jag kände mig totalt oförberedd! Då är det nästan lika bra att lämna det ogjort och v...

Av Malin Strömqvist - 1 april 2013 18:02

Gud vad jag saknar Saga!  Hon åkte till fjällen igår med mamma och pappa.. så jobbigt att vara ifrån henne!  Jag är ju van att alltid ha mina små tjejer runt om mig. Tur jag har Wilma hemma som leker för två just nu :)  Känner att jag bara vill...

Av Malin Strömqvist - 4 mars 2013 22:54

Idag efter dagis så var Saga jätte frusen.. hon gick omkring med sin favoritfilt vart hon än skulle och frös som bara den. Så när jag skulle lägga henne tog jag tempen, och självklart hade hon feber! Mitt stackars lilla hjärta <3 38,7 grader.. h...

Av Malin Strömqvist - 4 mars 2013 12:36

Äntligen får vi säga "Välkommen till världen" till Novas lillebror!  En väldigt stolt och lycklig nybliven storasyster ringde mig och berättade glatt den underbara nyheten! :)  Så underbart! Inga negativa människor och tankar kan slå ner mig nu, ...

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards