Alla inlägg den 8 december 2010

Av Malin Strömqvist - 8 december 2010 10:55

Härligt! :)

Idag gav mina barn mig sovmorgon till 9.30

Det behövdes verkligen :) <3

Jag kunde inte somna igår, vi skulle se en serie tills vi somnade.

Men när Jocke satte på andra avsnittet så hann han inte längre än tillbaka till sängen förän han slocknade.

Och.... SNARKADE!! Värre än någonsin! :P

Fan vad jag blev irriterad på han, haha!

Men han mådde väl gott, älsklingen min! :P

Jag försökte väcka honom, men hade inte hjärta att börja ruska om honom o be han sluta snarka! :P haha!

Så jag drog i hans täcke lite då o då och stökade på så han skulle bli störd i sin skönhetssömn, men IKKE.. ingenting väckte honom.

Tills jag kom på den brillianta idén (han hade ju somnat med glasögon)

Och dom är han rädd om må ni tro.. så jag låtsades vara snäll o skulle ta av han dom, och då vände han sig om o la sig på sidan o somnade om! :)

Härligt, då snarkar han inte så farligt!! :D

Så jag somnade kanske 01.30 det är inte likt mig :P

Brukar försöka somna så tidigt som möjligt, så jag ska vara männsika när jag vaknar! :) O de löste sig ju eftersom mina fina flickor bestämde sig för att låta mig sova lite längre än vanligt! :)


Har pratat med rektorn idag.

(Hon ringde INTE upp mig)

Så jag ringde upp henne o då sa hon att de inte verkade gå o lösa.

Så jag får ha det struligt i 3 veckor till..

Sen ska hon försöka ordna dagmamma åt mina barn!

Om det nu finns någon plats, för det visste hon inte heller.. Suck!

Men det känns som ett litet ljus i mörkret! :)


Nej nu ska jag vara social mot mina små.

Sen sno ihop någon lunch o sen bädda ner Wilmis så hon får sussa en stund!

Vi hörs!! Pusss..

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards