Alla inlägg den 30 december 2010

Av Malin Strömqvist - 30 december 2010 16:05

Hej!

Idag har vi inte gjort så mycket.

Jag sitter och laddar inför att tvätta, skura, dammsuga, dammtorka, diska med mycket mera :P haha! Meeeeeeeen.. det finns ingen ork!!

Vart är orken? haha.. jäkla skit.. har som ingen lust att städa.

Tycker inte jag gör mycket annat än städa :p

Men nån måste ju!!

Jag klarar ju inte av när det är stök!! Blir helt knäpp av det :P

Ska nog renbädda också!! Så mysigt att lägga sig på kvällen när det är nybäddat! :) Så det ska jag iallafall klara av :)

Få se om jag orkar storstäda eller o det blir en vanlig städning.. men känner att jag vill ha RENT, men jag hittar inte min ork nånstans!


Jag och barnen hade så tråkigt o blev så less på stöket så vi gick faktiskt ut på en prommis med pulkorna.. PJUHHH för att dra två pulkor samtidigt!!

Oj oj, det är ingen lätt match de.. det kan jag lova!!

Speciellt inte när man inte har rejäla skor själv :P Jag åkte i stort sett skridskor med pulkorna! :P haha! Det var jobbigt.

Men skönt att ha andas lite friskluft!! :)

Måste börja med middan också!! Oj vad jobbigt allt känns :P haha!

Men vill inte spara allt tills imorgon.

För imorgon är Jocke ledig, och jag kommer nog aldrig att städa då.

Jag klarar inte av att städa när han är hemma, han är så stökig :P Nejdå!

Men det känns faktist som så ibland :P haha!

Som att jag städar och då går han omkring o river i allt.

Värre än barna! :)  Skämt o sido!


Nej nu måste jag ta tag i nån av alla mina aktiviteter!!

Annars får jag ingen frid i själen, laga mat först eller börja städa? Hmm..

Har ett ton tvätt att vika också kom jag på nu..

Känner mig otroligt omotiverad till att ta tag i det :p

Aja, måste börja i någon ände!! :)

Hejsvejs!! :)

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards