Alla inlägg den 22 december 2010

Av Malin Strömqvist - 22 december 2010 22:00

Hej!

Nu är jag trött och slut.

Jag o Jocke ska slänga oss framför tvn och se på två avsnitt av Maria Wern.

Spännande! :) Det är en bra serie tycker jag! :D

Mysigt att ligga o titta på serier, det tar inte slut så fort :D


Jag har jobbat till 21.00 idag.

Började 14.00 och då åkte barnen till bryggis.

Mamma var snäll o passade dom enda tills Jocke slutade kl.19.00

Så det var hemskt snällt!! :)

Men jag har inte träffat mina små sötnosar på hela dagen känns det som.

Det känns så tråkigt att dom ligger o sussar nu :P

Har lust att gå o väcka dom o pussa på dom, men det går ju inte :p

Får vänta tills imorgon bitti då dom vakar ;) Får jag pussa på dom ordentligt istället.. :) <3


Imorgon ska jag göra klart allt inför jul.

Ska på stan med mamma o handla färdigt o sen hem o slå in de sista :)

Känner mig trött o slut!

Blev helt chockad idag på jobbat, haha en helt sjuk sak hände mig!!

-32 grader ute, jag hade som tur var redan blivit lovad skjuts hem av snälla Linda! :) TUSEN TACK!! :D

Iallafall.. jag fick gå 20 minuter tidigare, för min snälla arbetskamrat :)

Skyndar mig ner i källaren för att byta om.. och jag hittar inte mina byxor?!

hahaha :P Helt sjukt!!

Jag har inte fått något skåp ännu, så jag hänger upp alla mina kläder..

Så där hets-kryper jag omkring på golvet i BARA trosor och söker efter mina byxor :P Och dom FINNS INTE!! :P haha PANIKEN!!

Ber till gudarna att ingen av de andra personalen ska komma in när jag kryper omkring i bara trosor o rotar under skåpen :P

Hade dessutom tömt ut två tvättkorgar på golvet för att se efter så ingen av misstag hade slängt mina nya byxor i tvätten.. men IKKE!

Dom finns ingen stanns.... jag springer in i duschen o kollar där, vidare in på toan.. och fortfarande, inga byxor! :P

Haha, paniken!!!

Personal börjar rulla in i omklädningsrummet, och dom tittar på mig :P

Efter många om o men så berättar jag varför jag står där o skämms i trosor.. Nån har tagit mina byxor :P hahahhaa!

Så jag skyndar mig o ringa Linda innan hon hinner åka för att hämta mig, och ber henne ta med sig ett par braller åt mig :p

Linda räddade hela kvällen och någon av mina arbetskompisar gick i vinst med mina byxor! :P Skit också, jag som tyckte om dom!!


Nu ska jag se på tv med Jocke! :)

Hejsvejs!!

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards