Alla inlägg den 14 december 2010

Av Malin Strömqvist - 14 december 2010 11:43

Hej!

Idag är barnen på Dagis.

Jag och Madde åkte o lämnade dom tillsammans.

Sen har man varit på Volvo och härjat med pappa! :)

Åsså varit på Affären två ggr och solat med Madde!

Vi blev bruna o fina, till kvällen är vi nog ännu brunare!

Kl.13.30 ska vi hämta små tjejerna!

Och desstuom ska Hanna och Wilmer komma o hälsa på! :D

Vad roligt det ska bli :D :D


Nej nu ska jag göra ett ryck och städa upp här hemma, har möblerat om Sagas rum och städat båda flickornas rum! :)

Plockat undan i köket och höll just på att vika tvätt, men då kom jag på att jag behövde musik och fastnade i datorn :P

Nej nu måste jag göra ett ryck medans jag har tid! :)


Skulle ha haft ett möte idag, men just när vi kommit till stan så ringer mamma o säger att dom ringt hem till dom o berättat att det inte blir nått?!

Hon vi skulle träffa hade blivit sjuk.

Men vi skulle få en ny tid! :)

Nej nu ska jag aktviera mig lite!!


Hej med er :D

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards