Alla inlägg den 7 augusti 2010

Av Malin Strömqvist - 7 augusti 2010 19:44

Heej!

Nu har jag nyss lagt Wilma.

Hängt tvätt, laddat en ny maskin, plockat ur och i diskmaskinen, noppat blommor, dammtorkat tvrumsbordet, tvbänken, tvn, fönsterbrädor m.m

Sopat och torkat i badrummet (Kan ju inte dammsuga när lillsnuttan sussar)

Men tvättmaskinen lever om den med.. tur det är klar när som helst.

Jocke och Saga åkte upp till stallet med Mamma och Nova.

Vi har varit på bryggis och ätit underbart gooood middag!! Som vanligt bjuds det alltid på det bästa hos mamma o pappa! :) Super gott!!


Jag har varit trött o seg idag!

Men det börjar kännas bättre nu framåt kvällen.

Då blir man pigg och allärt :P


Nu ska jag ta och se lite tv!!

Hejsvejs!

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards