Alla inlägg den 20 augusti 2010

Av Malin Strömqvist - 20 augusti 2010 09:56

MEN GUD VAD TOMT DET ÄR HÄR HEMMA!

Haha, jag blir ju deprimerad!

Ändå så har mina älsklingar bara varit borta i 30 minuter.

Suck!

Och dom kommer inte hem förän kl 13.30

Jocke har åkt till Sundsvall för att lämna en bil och hämta en annan.

Pappa som bad honom igår!

Hoppas han köper nå fint i Sundsvall!  :)

Men han kanske inte ids! :P Men hoppas!

Jag stannade hemma ifall dom skulle ringa från Dagis om det inte går bra där.

Man vet ju aldrig!

Rätt som det är så blir det kaos också.

Nejdå, det gick ju så bra igår så.. det ska nog gå bra idag med! : )


På måndag åker Jocke till Sundsvall igen.

Han ska vara där kl.9.00 tror jag.

Så han får åka tidigt, han ska på någon kurs och bo på Hotell tills på onsdagkväll. Då kommer han hem!

Och har nog med sig en ny fin bil också! :D Roligt!

Jag längtar tills han kommer hem.

Jag gruvar mig över att han ska vara borta.

Vi har aldrig sovit skilda åt :P

Jag tycker inte om att vara själv hemma..

Men jag försöker att bearbeta Linda till att bo med mig i två nätter! ;)

Haha hoppas jag lyckas charma henne ;)


Nu måste jag hänga med i Gode og onde Dager.

Norska trean såklart!

Så spännande nu!! :) Ser reprisen från igår.

Så kl 12.05 så får jag se dagens avsnitt! Roligt med två! :)


Hejsvejs!

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards