Alla inlägg den 10 augusti 2010

Av Malin Strömqvist - 10 augusti 2010 20:26

Heey!

Idag har Jocke varit i Sundsvall med mamma o pappa!

Han var på en arbetsintervju och mamma o pappa var på Djurkliniken med Ella som varit lite hängig!

Men hon fick medicin och är snart pigg som en lärka igen :D

Det gick även bra för Jocke på intervjun och imorgon eller torsdag så får han veta om han blir tillsatt tjänsten eller ej!

Hoppas hoppas! :)

Det verkar vara ett kanon jobb :)

Han kommer få tjänstebil, eget kontor m.m

Så jag hopppas han får det! :) Det gör såklart även han!  :D


Sen så har jag tagit hand om mina små flickor som blivit förkylda!

Va så längesen dom var sjuka nu, så man blir ju helt medtagen själv!

Stackars mammas små prinsessor!! <3


Också har Linda o Nova varit här en sväng idag!

Vi lagade ihop en Bantnings-soppa!!

Verkar vara jävligt effektiv!!

Man går ner mellan 4-7 kg i veckan!

Så den ska vi sattsa stenhårt på nu :D Känns roligt!!

Så nu är soppan klar och väntar på att vi ska äta den plus grönsaker o frukt så länge vi orkar :P haha!

Men hoppas man står ut i två veckor iallafall!!

Vore ju toppen :)


Nu ska jag ta och vara lite social med Jocke!

Seeya!

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards