Alla inlägg den 18 augusti 2010

Av Malin Strömqvist - 18 augusti 2010 21:45

Godkväll!


Idag har jag haft inskolning med mina små älsklingar!

Det har gått super bra för Saga.

Hon tycker att det är så roligt att vara på Dagis, alla dagar har hon velat stanna kvar! Jocke är med henne, men idag har han bara suttit inne i fikarummet och hon har klarat sig utmärkt själv.

Eller hon har ju sin fröken Carina som tar väl hand om henne.

Hon får vara med Carina hela tiden, det tycker jag mycket om!! :)

Känns verkligen super bra!!


Wilma är inte så jätte förtjust i att gå på dagis än.

Men hon var lite mer villig att släppa mig idag.

Hon vågade vara på golvet mer, och jag behövde inte bära henne exakt hela tiden. Men hon grät lite då o då.. och är inte redo att vara utan mig ännu.

Hon ville inte sova något heller, då kom krokodiltårarna och hon tyckte det var jätte konstigt att ligga på en dyna på golvet.

Det var något hon ogillade.

Så vi gav upp för dagen då de inte gick och åkte hem.

Imorgon så ska Saga vara ensam där igen, men fröknarna vill att Wilma ska vara med Jocke imorgon, för hon kanske har lättare att släppa honom än mig.

Hon är ju så fruktansvärt mammig, och det märkte även personalen.

Så det är väl värt ett försök.

Men jag tror hon kommer bara bli pappig imorgon istället.

Men vi får se, det kan ju gå svin bra också! :)


Eftersom det är meningen att vi bara ska lämna dom där på fredag och sen åka hem, så dom ska vara där från 9.30 - 13.30 själva.

Oj oj, jag hoppas att det går super bra för Wilma imorgon så det inte blir jätte jobbigt att lämna på fredag.


Även att jag blev på dåligt humör över en sak idag också.

Inget nämt.

Men jag känner mig ursinnig, sen en annan sak också som jag känner oro och stress inför som dykt upp!

Jag blir illamående då jag tänker på det... går inte att beskriva känslan!

Och jag hoppas att alla slipper känna som jag/vi.


Det finns folk som inte  alls tänker klart...

Och som enbart är ute efter makt!!

Jag är på dåligt humör nu, tur att jag har Jocke som jag kan prata med!!


Hejdå!

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards