Direktlänk till inlägg 23 augusti 2010

Helt ensam!

Av Malin Strömqvist - 23 augusti 2010 09:26

Hej!

Nu är jag helt ensam hemma.

Det är jätte tråkigt.

Jocke for till Sundsvall tidigt i morse.

Han ska vara där tills på onsdagkväll tror jag!

Bo på hotell och ha det mysigt.

Men han tyckte det kändes jobbigt att åka ifrån oss här hemma.

Vi har ju aldrig varit ifrån varandra förut!

Så det kan säkert vara en bra erfarenhet enligt vissa.

Men jag trivs bäst tillsammans! :P haha!

Det känns jätte jobbigt att vara isär..

Men det går säkert bra det också!


Det var jobbigt att lämna barnen på dagis idag.

Dom blev ledsna båda två.

Wilma skrek o blev nog både arg och ledsen över att jag lämnade ifrån mig henne till en fröken!

Och då blev Saga ledsen.. det var jag inte beredd på..

Så det var jätte jobbigt!

Huga, hade helst bara tagit upp henne o kramat om henne o sagt att hon fick följa med mig hem igen..

Men det går ju inte, dom måste ju komma på att det är roligt att vara på dagis.

Och jag vet ju att det går jätte bra för dom där.

Så det är nog bara att skiljas ifrån mig som är det tuffa för dom.

(även för mig)


Jag kramade Saga och tröstade henne lite innan jag lämnade över henne till Carina som fick fortsätta att krama o trösta henne.

Det är bra! :) Tur att man alltid känt vissa som jobbar där!


Nu ska jag bara sitta här och göra ingenting.

Vänta tills klockan blir 13.30 så jag kan hämta mina små!

Då ska jag nog springa in o handla lite också.

Sen mysa med sessorna hela dagen och kvällen!

Saga får nog sova i min säng inatt :P

Om hon inte får för sig att hon är för stor för det såklart!

Ibland har hon ju sina idéer! :P

Men men.. jag får försöka muta henne med nått! haha! :)

Skoja bara! vi får se! Hon kanske tycker det blir mysigt också!


Ska se Twilight Eclipse ikväll :D

LÄNGTAR!!!!

Synd bara att jag inte har min älskling hemma!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Strömqvist - 12 november 2013 21:11


Sedan jag bloggade sist..   Men jag har allvarligt talat inte haft någon tid över. Jag slutade ju på Eon i Augusti och började studera lite.. Läste en kurs som heter Personlig Försäljning. Sedan har jag hunnit börja jobba som Säljansvarig för...

Av Malin Strömqvist - 25 april 2013 13:14

Shit vad jag pluggar och står i nu.. fullt upp! Ligger efter med Personaladministrationen och avbokade ett prov i Företagsekonomin som jag borde ha gjort igår.. Men jag kände mig totalt oförberedd! Då är det nästan lika bra att lämna det ogjort och v...

Av Malin Strömqvist - 1 april 2013 18:02

Gud vad jag saknar Saga!  Hon åkte till fjällen igår med mamma och pappa.. så jobbigt att vara ifrån henne!  Jag är ju van att alltid ha mina små tjejer runt om mig. Tur jag har Wilma hemma som leker för två just nu :)  Känner att jag bara vill...

Av Malin Strömqvist - 4 mars 2013 22:54

Idag efter dagis så var Saga jätte frusen.. hon gick omkring med sin favoritfilt vart hon än skulle och frös som bara den. Så när jag skulle lägga henne tog jag tempen, och självklart hade hon feber! Mitt stackars lilla hjärta <3 38,7 grader.. h...

Av Malin Strömqvist - 4 mars 2013 12:36

Äntligen får vi säga "Välkommen till världen" till Novas lillebror!  En väldigt stolt och lycklig nybliven storasyster ringde mig och berättade glatt den underbara nyheten! :)  Så underbart! Inga negativa människor och tankar kan slå ner mig nu, ...

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards