Alla inlägg den 1 april 2010

Av Malin Strömqvist - 1 april 2010 21:08

Haha, ja jag kan ärligt talat säga att idag känner jag mig som en minus tia!!

Ser hemsk ut :p

Röd och svullen!!!

Aja, imorgon är man nog vackrare :p

För värre än så här kan man nog inte se ut!! :)


Idag kom Linda en sväng innan hon började jobba!

Saga blev som vanligt lycklig :)

Sen åkte på hon jobbet, samtidigt så kom Lena, Buster och lilla Elvira in genom dörren! :D Elvira hade blivit stor och om det är möjligt, ännu sötare! :)

Lill pluttan där! :) så goo!

Man glömmer att ens egna små älsklingar varit så liten!

Det går så otroligt fort, Wilma är ju stora tjejen när man jämför henne med lilla Elvira! :p Men snart är Elvira stor hon också! :P

Det går ju såååååå fort!


Jag ska iallafall få tillbaka på skatten :D jiiiiihoo!

Man blir ju sååå glad :D då man får pengar som man inte ens visste att man skulle få, så de känns super bra!!

Då har man semesterpengar till sommaren :D NICE!!


Sen kom iallafall mer sällskap, Mamma, Nova, Ella och sjuka Madde!

Sagis blev ännu gladare! :)

Jag klippte korna på både Ella och Buster!

Dom blev jätte fina båda två! :)


Sen åkte hela sällskapet hem till sig och skulle laga mat och äta middag, i samma veva så kom min älskling hem och vi gjorde lite middag snabbt vi också, o satte oss o käka!!


Nu sitter jag här och ser på lyxfällan, men det är reklam!

Men nu börjar det igen, så nu ska jag fortsätta att glo på tvn med min Jocke :)

Sen ska jag somna tidigt ikväll och hoppas jag är snygg imorgon så jag kan köpa en massa godis till helgen!! :)

Saga fick ett par jätte söta rosa strumpabyxor av Lena också!

Super fina! :) TACK LELLE! :D Hon är så mallig över dom ;)

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards