Alla inlägg den 5 april 2010

Av Malin Strömqvist - 5 april 2010 21:23

Morsning!

Påsken har varit ljuvlig :)

Har haft min Joachim hemma från torsdag e.m tills imorgon bitti!

Det är ju helt fantastiskt!!

Vilken låååång helg och vad mysigt vi har haft det!

Har ätit gott hela helgen och självklart tryckt i oss alla onyttigheter vi kommit över!! :) Haha, men det är ju sååå gott :D


Igår åkte mamma, pappa och Novis till Blåsjön.

Vi ville självklart också åka, men vi får ta det nästa år :P

Nu får vi se fram i mot ÖLAND istället ;)

Känns skönt att man får tillbaka på skatten så man har en bra bit på vägen i semester-kassan! :D Jiihoo!


Vi var hos mamma o pappa i lördags o blev bjudna på middag.

Mamma jobbade natten, men pappa var hemma och stod för kockandet!

Det var suuper gott :)

Linda kom också upp, även Lena, Jens och Elvira! :)

Vi surrade och Jocke o Jens hjälpte pappa med en massa packning.

Vi åkte upp till Bryggis runt halv fem och Jocke hjälpte pappa lite under dagen också, och jag städade undan lite där hemma  och diskade efter middagen o plockade i diskmaskinen m.m

Så pappa var mer än nöjd då dom var klar med packningen ut i släpvagnen.

Då kunde han bara gå o lägga sig sa han :)


Vi har sett på massa film i helgen också o bara haft en riktigt lugn o mysig påsk.

Jag saknar mamma o pappa så mycket redan!

Längtar tills dom kommer hem :)

Jag har iallafall blivit ganska brun, behöver nog sola snart igen!

Det blir ju som ett beroende ;)

Så snart blir det nog en till omgång, dock bara en enkel.

En dubbel är inget jag rekomenderar till någon som inte solat på närmare 2½ år ;) haha :p Så jag nöjer mig nog med en enkel denna gång.

Kanske i över morgon eller nåt.


Nu har Madde, Linda och Emma.A varit här och blossat med mig.

Det var trevligt :)

Linda har mens och Madde är en vildkatta!

Det är senaste nytt :p hahah så nu vet ni det!!


Nu har Jocke duschat klart, så nu måste vi tydligen kolla på nya skor på nätet tycker han :o Hmmmm!

Han tar förgivet att han ska få ett par av mig i födelsedagspresent bara för att han vill ha ett par!  ;) Sötnosen min!!


Igår gick jag iallafall en liten prommis med Wilma i en lånad vagn.

Det var mysigt, hon var vaken o kikade ut hela vägen.

Försökte vända sig om när vi mötte folk m.m

Gullpluttan min :D

Saga propsade på att jag skulle platta hennes hår idag då jag plattade mitt.

Haha, hon har så otroligt långt hår när man plattar det.

Har gjort det en gång förut, så idag då jag tog fram plattången så var det hennes tur FÖRST!! :) Haha! Så fin hon är :D

Så jag plattade hennes hår och hon beundrade sitt långa fina hår!

Men jag älskar ju hennes lockar, både hon och Wilma har ju såna speciella hår och jag tycker dom har så söta små lockar!! :)


Nej nu ska vi titta på skor nuraa!!

Hejdaaaaaaa!

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards