Alla inlägg den 6 april 2010

Av Malin Strömqvist - 6 april 2010 10:55

Tjaaah!


Nu ska jag snart börja göra mig i ordning.

Jag och Linda o mina småttingar ska på stan o kika idag :)

Måste försöka hitta det perfekta läppstiftet!! :D

Så det är vad jag hade tänkt göra på stan iallafall.

Vet inte vad Linda har i kikarn, hon skulle ju kolla på en ny mobil.

Men hon ringde tidigare och berättade att hon redan hade varit till stan nu i morse och köpt en värsting ;) haha!

Så vi får se vad vi hittar på när vi väl i inne på City!

Kanske ska kolla efter ett par nya skor till Sagis.

Kollade igår på internet och hittade ett par svin fina rosa Puma!

Funderade på att beställa dom, Jocke sa att om inte har beställde dom så tänkte han göra det :P men vi lät bli, dom kanske har nå fina på stan också!

Så om jag inte hittar några fina på stan så beställer jag dom fina puma skorna så fort jag kommer hem!! :)


Vaknade med lite ont i halsen!

Vet inte vad det är för galet? haha!

Är ju inte det minsta förkyld liksom.

Lindas teori var att vi har börjat dricka så mycket te, det är därför :p

Så kanske!

För hon hade också vaknat med lite halsont ...men det hade gått över efter ett tag!! Men jag undrar vad te har med halsonta att göra :p

Haha ja vi får se hur det här artar sig!!


Nu måste jag se slutet på Våra bästa år!!!

Svin spännande!!

Sen efter vi käkat middag idag så skulle Hanna och Wilmer komma o hälsa på :D Det ska bli super roligt!! :)


Hejdaaa!!

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards