Alla inlägg den 19 april 2010

Av Malin Strömqvist - 19 april 2010 11:25

Morsning!

Nu sitter man framför tvn och myser med sina små prinsessor! :)

Önskar att jag hade haft min nya vagn.

Idag känner jag för en prommis!!

Fast det blåser så otroligt mycket :( Så tråkigt!!

Känns inge roligt att vara ute när det stormar och har sig.

Lilla Wilma skulle nog inte uppskatta blåst :p

Så vi får väntar och ser om det blir mindre blåsigt.. då kanske vi går ut här på gårn en stund!! Inge roligt ute alls då det stormar!


Snart börjar Våra bästa år på Norska 3an.

Måste se det :)

Igår vaknade Saga och smög in till våran säng!

Lillsnuttan :) Hon var alldeles yrvaken och gick nästan i sömnen:p

Så trött var hon, hon var sugen på att sova med oss :)

Så vi bäddade ner henne mitt i mellan oss och då slocknade hon på 2 röda!

Sötnosan min ;) <3


Min andra lilla sötnos kryper snart riktigt!

Haha, hon står på alla fyra och gungar fram o tillbaka o kastar sig som en toook för att ta sig fram :) Ser så festligt ut!

Annars så är hon snabbare på att ta sig baklänges :P Det går fort.

Men hon har snart fått kläm på det :)

Så duktig liten flicka! :) <3


Nu ska jag ta och vara social mot mina små prinsessor!

Sen ska jag hämta posten och sen blire soff-mys här hemma.

Och jag måste ju hjälpa Saga att rita och måla också! ;)


LÄNGTAR TILL SOMMAREN DÅ MAN KAN VARA UTE DYGNETS ALLA TIMMAR, BADA HELA DAGARNA, SOLA, GRILLA, ÅKA UT OCH FISKA M.M


NU VILL JAG HA SOMMMMMMMMAR!!!!!! <3

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards