Alla inlägg den 14 april 2010

Av Malin Strömqvist - 14 april 2010 10:58

Hello!!

Igår såg jag "Did you hear about the Morgans"

Jag trodde verkligen den skulle vara värsta svin rolig.

Men jag hade såna förväntningar på den.. så kanske därför jag inte skrattade lika mycket som jag trodde jag skulle skratta.

Den var ju inte värdelös heller, och visst skrattade jag..

Men jag trodde den skulle vara mer Komedi.. men den var ju lite Romantisk också, så den var väl helt okej!

Jocke tyckte såklart inte om den efter som Sarah Jessica Parker hade huvudrollen :p haha, men för mig var den nog inte dålig iallafall.


Någon som inte har så stora förväntningar på den och inte heller hört om den skulle nog få sig ett gott skratt om dom såg den :)

För den hade väl sina ljusa stunder!!


Igår var Lena och Elvira här dom hade även med sig Nova.

Vi satt och surrade och barna häärja som toka! :)

Vi bestämde iallafall middag på fredag hos dom!!

Så det ska bli nice!!

Sen på kvällen kom Linda hit :)

Jag hade precis badat mina små trollungar! ;)

Så dom var rena och fina och nästan klar för sängen :p

Men Saga måste ju hålla koll på Linda innan hon kan gå o lägga sig!

Vi får alltid låtsas att Linda åker hem :p haha!

Annars skulle det säkert ta en evighet för Saga att somna :p

Hon måste ju ligga och tjuvlyssna vad Linda säger m.m


Neej nu måste jag ju se veckans avsnitt av Andra Avenyn.

Sen blir det Våra bästa år på tv3 Norge!! :)

Ciiiaaaoobello!

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards