Alla inlägg den 13 juli 2010

Av Malin Strömqvist - 13 juli 2010 21:02

 OJ OJ OJ OJ!!


Nu höll jag på att glömma berätta!

Duggo har flyttat in, igår fick han äntligen bli en i familjen! :)

Så söt och fin liten kille!

Alla älskar honom! :) Han är super gullig!!


Självklart Saga som döpt även honom! ;)

Först döpte hon Dee dee och nu Duggo :P Söt Saga!! :D


            



Dee dee ligger och spanar in honom när hon just upptäckt att de finns en ny liten kisse i hennes hem! :P

Hon är så sugen på honom, hon vill både pussa, tvätta och tugga på honom!

Hon tyckte de var riktigt roligt med en liten kompis! :)

Av Malin Strömqvist - 13 juli 2010 20:58

Heej!

Nu tänker jag ladda upp massa bilder från Öland.

Jag har varit lat och inte orkat tidigare, men nu så! :)


Jag längtar tillbaka!

Det är verkligen livet att kliva upp på morgonen och bara svida om till bikini och dra ner på en vit sandstrand och bada i vackert hav!

Känns precis som att vara utomlands!!

Alla borde åka dit! Det är underbart på Öland! :)


                                                                                        

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards