Alla inlägg den 19 juli 2010

Av Malin Strömqvist - 19 juli 2010 19:53

  


Haha!

Det är dessutom sant :)

Jag är så glad att det gick så lätt att få jobb!

Känns verkligen toppen!!

Trodde det skulle vara rent ut sagt OMÖJLIGT för mig att få jobb.

Men det var det absolut inte! :)

Så idag är man glad över det, och verkligen lättad!

Som om en stor tung sten lättat från mitt hjärta!


Samtidigt som jag egentligen inte alls vill börja jobba!

Såklart, men så är det väl för alla mammor :P

Men vad ska man göra?!

Kan ju inte sitta hemma och bli utan pengar bara för att man ska tjura på för att få vara med sina små <3

Det går ju inte, navelsträngen måste klippas!

Tungt, men sant!

Dom börjar ju på dagis i Augusti också tror jag.

Om det går som planerat.

Men jag ska kanske börja jobba redan nu på onsdag.

Får se, ska på möte imorgon och heja på chefen o se hur mycket jobb dom har till mig nu :) Tror det blir rätt mycket iallfall, lät som så!

Blir kanske så att man fortsätter efter sommaren också.

Det lät iallafall som att det kunde bli så!

Vore verkligen toppen!

Underbart, bra betalt och världens bästa arbetstider.

7-16 mån - tors och fre bara till 15.00

Kan det blir bättre?

Aldrig helger eller kvällar, bästa tiderna för en mamma som inte klarar av att vara utan sina barn knappt en sekund :P

Men det är bara bita i det sura äpplet och börja kamma in koosingen :)


Var på ett möte idag också.

Det lät också som att jag skulle få jobb på en gång.

Sjukt att jag fått två jobb, jag bara ringt och hört om :P

Förstår inte de, trodde det inte fanns jobb i den här stan!?

Eller så är det bara jag som ringt precis i rätt tillfälle.

Man ska nog inte hänga på arbetsförmedlingen och vänta på att dom ska ordna jobb åt en, bästa är att ta saken i egna händer och bara ringa dit man vill.

Där ligger jobben och väntar på en :P


Nej nu ska jag ta mig en snus och gotta mig åt dagens flyt.

Mina små sover gott i sina sängar sen 30 minuter sen.

Så nu säger jag god kväll mina vänner :)

KRAM!



Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards