Alla inlägg den 16 juli 2010

Av Malin Strömqvist - 16 juli 2010 10:21

   Hello!

Tänk att det redan är fredag!!

Alltså en vecka sedan vi kom hem från Öland.

Jag saknar Öland, vill tillbaka omedelbart!

Vi hade det ju så mysigt där :-) Älskar verkligen den lilla ön!

Finns inget bättre semester ställe!

Inte enligt mig iallafall! :P Men alla tycker såklart olika!

Så härligt att bada i havet!!

Vita stränder och klart och fint hav!

Det var så varmt och fint väder där hela tiden..

Jag längtar speciellt tillbaka idag när man tittar ut genom fönstret här hemma och har en grå tråkig himmel ovanför sig!

Suck!

Jag har tappat i stort sett hälften av min färg på en vecka!

Så tråkigt, behöver verkligen fin väder nu så man kan lägga sig ute och pressa!

Så färgen kommer tillbaka!

Men det är väl bara sitta och hålla tummarna för att helgen kanske blir fin!?

Har inte sett nått väder heller.. så jag håller kanske tummarna förgäves :P

Hoppas inte :)


Wilma vaknade 4 imorse o var sugen på välling.

Haha blev så chockad!?

Hon som aldrig vaknar sådär mitt i natten o vill ha ett nattmål :P Men men!

Det var bara att bjuda damen på en flaska o sen slocknade hon.

Tror hon chockade sig själv lite också genom att vakna, hon var så trött!


Nu ska jag ta och vara social med mina små flickor!  :)

Jocke är och klipper gräs idag!

Han är så duktig :)


Puss hej!


  

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards