Alla inlägg den 22 juli 2010

Av Malin Strömqvist - 22 juli 2010 13:50

Oj oj !

Idag är jag tröttare än på mycket, mycket länge!!

Wilma hade uppstigning kl.06:00 i morse.

Trodde jag skulle svimma då jag såg vad klockan var :P haha!

Men det var bara gnugga ögonen, sträcka på sig och pallra sig upp för o göra i ordning en flaska välling till damen :-) Haha!


Nu börjar hon vakna efter att ha sovit lunch.

Jag hörde att hon surrade för ett tag sen, om hon inte pratar i sömnen förstås!

Vore ju inte helt omöjligt!

Ska göra i ordning lite gröt till Wilma och skala ett äpple o göra små bitar av det till Saga så Wilma får äta sitt mål och Sagis får ett litet frukt-mellis!


Man är ju som en maskin fast man är så trött som man är :p

Pratade med mamma som skulle gå o lägga sig o vila för några timmar sen.

Haha, det vill jag med göra :p

Men man får låta bli att känna efter så mycket.

Så man orkar med hela dagen!

Blir att lägga sig i tid ikväll istället! :) Det är ju bra det med.

Vill att nya Sex and the city och självklart nya Twilight ska komma ut så man kan se dom snart, längtar varje dag :P


Nej nu måste jag ta tag i det här.

Måste utfodra mina små älsklingar och städa undan lite här hemma!

Hejsvejs!

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards