Alla inlägg den 16 mars 2012

Av Malin Strömqvist - 16 mars 2012 21:33

Hej!

Livet som blond går hittills bra :)

Idag har jag bara tagit det lugnt, jag och mina småttingar låg och myste på länge imorse. Hann med att se en barnfilm i sängen! Och fika i tvrummet :) Härligt!

Efter att ha skjutsat små tjejerna till dagis så tänkte jag städa, men fastnade i telefon som vanligt.

Efter ett tag kom även Cissi (hon brukar alltid tajma in när jag ska städa) Så det blev lite städat och mycket surrat istället :P

Linda kom också förbi efter att ha solat, hon hade blivit fräknig HELA HON! Galet.. hon brukar ju inte få fräknar? Men jodå, hon var hel-prickig!! :) Såg skojigt ut! Så vi fick skratta lite åt henne :D

Sen snabbstädade jag, åkte till mamma o pappa en sväng och visade håret och surrade, sen vidare och hämtade barnen. Jocke kom hem med thai-mat, så vi fläskade i oss och sen vidare på chips/dip å godis!

Sen kom Sebban och Daniel och hälsade på, och även Linda! :)

Nu sitter jag här ensam för Jocke är i stan och hämtar mamma och pappa som varit på middag <3


Nu ska jag försöka hänga med i kvällens BB avsnitt! :)

Hoppas alla har en fin fredag!

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards