Alla inlägg den 27 mars 2012

Av Malin Strömqvist - 27 mars 2012 19:33

Hej!

Vilket flyt vi har med renoveringen asså! :)

Så otroligt roligt, nu är vi klara med tapeterna i sovrummet och i vardagsrummet!

Det blir sån skillnad, det är plötsligt ett helt annat hus.

Nu är även tapeterna i hallen på väg upp :D Jocke är i huset nu och tapetserar för fulla muggar!

I trappen har vi som sagt målat panelen, taket och trappen! Blev verkligen skillnad kan jag lova, ljust och fräscht!

Det känns inte längre tungt och mörkt att gå ner där nu, utan det är jätte fint och ser plötsligt mycket rymligare ut.

Längtar tills vi får dit tapeterna också. Kommer helt klart bli toppen!

Mina mattor till trappen kommer inte än på ett tag, tyckte det stod att de skulle komma i början av April.

Hoppas det iallafall :) Läntar så mycket tills allt är klart!

Har även målat dörren i vardagsrummet vit, blev jätte jätte fint!

Ska måla de andra dörrarna också, vi får se hur långt den tredje färghinken räcker.. haha! :)

Har köpt nya varje dag nu, måla måla och åter måla.

Men det blir ju så fint så då målar man gärna! :)


Saga ska sova hos mamma och pappa ikväll, så jag ska ta och bädda ner min lilla Wilma snart.

Så hon orkar busa imorgon på dagis medans jag är i huset och grejar!

Svårt att slita sig från husprojektet och fatta kärlek till skolböckerna nu.. men jag måste ju!

Så på torsdag ska jag försöka få klar mitt första arbete till Historia C... hu hu!! Det känns tungt!!!

Men det ska väl gå det också, om jag klarar att slita mig från huset ;) Det är ju så mycket roligare!! :)


Nej nu ska jag ta lilla Wilma å bädda ner henne :-)

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards