Alla inlägg den 31 mars 2012

Av Malin Strömqvist - 31 mars 2012 19:13

Hej!

Igår kväll kom Johanna å Tindrah förbi, Jocke och Matti åkte upp till huset och la golv i sovrummet.

Duktiga killar! :)

Vi såg BB, surrade och barnen lekte! Dem blev uppe väldigt sent, även jag.

Jag som gatt kliva upp så tidigt imorse och åka till Övik.

Vi skulle ju på hundutställning och få våra vovvar bedömda!

Det blev riktigt fin kritik och en stolt 2:a placering! :) Jag är helnöjd med dagen och det känns roligt att ha fått prova på hundutställning också. Det ska vi absolut göra om!

Madde slutade som 4:e bästa valp på hela utställningen, så det gick riktigt bra för henne och Kitty som även fick HP också!

Mamma och hennes Molly vann över oss andra cavaliervalpar hon vann även motsatt kön och blev 4e bästa valp i gruppen och fick ett stolt HP :)

Mamma vann även med Dora, fick HP, Bäst i ras och 4e bästa hund i sin grupp :) Så det har varit en bra dag!


Busan va jätte duktig och glad hela tiden, men hon tyckte att det var så spännande att nosa på backen där alla hade tappat godis ;) Så det drog ju ner våra chanser något.. haha ;) Så söt så! <3 Men vi fick lära oss att vi måste föra halsbandet närmare öronen så kan hon inte nosa lika mycket nästa gång! :) Ja det ska bli spännande å se hur vi sköter oss nästa utställningstillfälle!

Domaren gav vår uppfödare fin kritik för en fin grupp med valpar, och sa att om vi hade ställt ut som uppfödargrupp så hade vi haft stora chanser. Alla valpar är så fina! Men finast är såklart Busan <3


Jag och mamma hann köra fel ganska många ggr idag också.

GPS:en lurade oss en av gångerna och dem andra gångerna så ja.. asså jag å mamma ensam i en bil kan inte sluta utan äventyr! :) haha!


Nä nu ska jag ta och lägga omkull mig i soffan, hoppas de är nå bra på tvn å fläska i mig lite gotta! :)

Ha en fin lördag!

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards