Alla inlägg den 21 mars 2012

Av Malin Strömqvist - 21 mars 2012 21:18


Någon fler än jag som tycker det här är sinnessjukt?????

Jag mår så jävla dålig av att se detta!!

Vilka jävla människor det finns alltså.. HUR kan man tycka att det är bra för barnets hälsa??

Det är ren och skär misshandel!!! :'(

Av Malin Strömqvist - 21 mars 2012 16:32

Jag är så tacksam för det jag har.

Jag har två underbara, snälla, fina, duktiga, kloka och framför allt friska barn!!

En fantastisk sambo som gör allt han kan för att jag och våra små tjejer ska må så bra som möjligt.

Jag har världens finaste systrar som finns för mig och mina barn i vått och torrt!

Och jag har verkligen världens bästa och mest hjälpsamma föräldrar!

Jag har även Jockes familj som alltid står med öppna armar för oss!


Jag är verkligen så tacksam för alla snälla och underbara människor jag har i min omgivning!  

Och jag önskar att alla fick ha det så.


Nu ska jag kolla lite på internet hur man lägger klinkers innan vi ska sätta oss och käka!

Sen ska jag försöka sätta mig och renskriva inköpslistan till Sundsvallsresan på Lördag.


Massa pussar och kramar till min underbara familj!!

Av Malin Strömqvist - 21 mars 2012 15:31

Gud vad jag har haft en konstig dröm i natt.

Sovit som en kratta, kommit på mig själv att prata i sömnen, och vaknade med en fruktansvärd huvudvärk.

Dålig natt!!

Men jag har haft en bra dag, först kom Madde och vi surrade ett tag i vanlig ordning, sen åkte vi till stan på Åhmans för att kolla på tapeter! Det var kul, kollade även på lite färger å sånt. Rådfrågade vilka färger som var bäst till vad m.m Sen åkte vi några varv på stan och lyssnade på massa bra låtar och sjöng värre än någonsin! :)

Tog även en fika på café petter! Gott som vanligt :)

Nu ska jag snart packa mig in i bilen och åka för att hämta mina små hjärtan på dagis!

Idag blir det spagetti och köttfärssås till middag, gott :)


Har så svårt att hålla mig från att börja handla till huset!

Men jag ska nog inhandla färg redan på fredag, så jag kan börja måla trappen och panelen.

Imorgon måste jag göra ett ryck med mitt fördjupningsarbete i Historia B, sen måste jag försöka göra klart nästa veckas arbete i tid också, så jag kan lägga all energi på att klinkra källargolven, och allt annat roligt :-)


Ha en fin dag!


Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards