Direktlänk till inlägg 13 mars 2012

Dags att sova kanske..

Av Malin Strömqvist - 13 mars 2012 23:58

 

Ja nu börjar det vara dags att sova.

Idag har jag inte gjort många knop alltså, jag som skulle påbörja pluggningen för den här veckans arbete.. Men det gick ju inte riktigt som jag hade tänkt mig.. i och med att jag istället fick för mig att släktforska!

Men det var ju roligt och givande det också. Spännande sånt där! :)

Sen kom Jocke hem och vi käkade lite och myste med våra små hjärtan.

Dem låg och myste så sött ikväll och såg på HelloKitty <3

Man vill bara krypa ner med dem och kolla på barnfilm i en evighet!

Efter Hello Kitty var slut så gjorde vi lite fika och sen var det bums i säng!

Nöjda små flickor som haft toppen dagar på sitt dagis både igår och idag, dem har ju varit hemskt busiga och rastlösa nu ett tag eftersom ingen av dem var på dagis på hela förra veckan. Så verkligen skönt för dem att få hitta på roliga saker med sina kreativa fröknar och superbusiga småvänner på dagis! :)


Efter att barnen somnat och Jocke intagit sängposition för att se kvällens Hockey så kom Linda!

Vi såg lite på Top Model Sverige, men jag tycker dem är så löjliga!

Bara vissa som är bra, dem andra är bara överspelta och vill vara med i tv, verkar egentligen inte ha den blekaste om något som har med mode eller kända modeller å göra! Man blir bara irriterad av att titta på vissa! :P

Haha, nejdå nu låter jag bitter! Men det här med Top Model Sverige är så nytt, så man blir väl lite anti! Klart man blir inne i det när man sitter och tittar, men man kan ju inte låta bli att jämföra programledare/modeller/fotografer m,fl.. När man är van att se Americas next top model. Äsch.. babbel babbel!!


Linda kom iallafall och surrade och vi satt och glodde på topmodel!

Jag tog mig en snabbdusch och sen begav vi oss ut på en liten kvällstrip i bilen!

Vi hämtade först Madelene och sen vidare mot Sollefteå city by night.. Staden hade inte så mycket att erbjuda, så vi åkte vidare mot Johanna och i vanlig ordning så tjuvrökte jag!

(fast jag har slutat, long time ago.. men det är kul att tjuvröka!)


Nu ska jag ta med mig mina två jyckar och bädda ner mig!

Jocke ligger redan och sover, han skulle till Sundsvalls kontoret imorgon, tyckte han surrade om nån säljtävling. Hoppas han vinner något fint! :) Vore kul. Han är ju så duktig min Jocke! <3

Så han sover redan sött, så nu fattas det bara att jag och valpen kryper ner!

Men innan jag går och lägger mig så går jag in till mina små hjärtan och pussar dem en sista gång för dagen, godnatt.

Dem sover så sött och jag älskar att smyga in och ge dem varsin puss innan jag också somnar.



(15 dagar kvar tills vi får tillträde till huset!) Jippi :D


Önskar er alla en godnatt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Strömqvist - 12 november 2013 21:11


Sedan jag bloggade sist..   Men jag har allvarligt talat inte haft någon tid över. Jag slutade ju på Eon i Augusti och började studera lite.. Läste en kurs som heter Personlig Försäljning. Sedan har jag hunnit börja jobba som Säljansvarig för...

Av Malin Strömqvist - 25 april 2013 13:14

Shit vad jag pluggar och står i nu.. fullt upp! Ligger efter med Personaladministrationen och avbokade ett prov i Företagsekonomin som jag borde ha gjort igår.. Men jag kände mig totalt oförberedd! Då är det nästan lika bra att lämna det ogjort och v...

Av Malin Strömqvist - 1 april 2013 18:02

Gud vad jag saknar Saga!  Hon åkte till fjällen igår med mamma och pappa.. så jobbigt att vara ifrån henne!  Jag är ju van att alltid ha mina små tjejer runt om mig. Tur jag har Wilma hemma som leker för två just nu :)  Känner att jag bara vill...

Av Malin Strömqvist - 4 mars 2013 22:54

Idag efter dagis så var Saga jätte frusen.. hon gick omkring med sin favoritfilt vart hon än skulle och frös som bara den. Så när jag skulle lägga henne tog jag tempen, och självklart hade hon feber! Mitt stackars lilla hjärta <3 38,7 grader.. h...

Av Malin Strömqvist - 4 mars 2013 12:36

Äntligen får vi säga "Välkommen till världen" till Novas lillebror!  En väldigt stolt och lycklig nybliven storasyster ringde mig och berättade glatt den underbara nyheten! :)  Så underbart! Inga negativa människor och tankar kan slå ner mig nu, ...

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards