Direktlänk till inlägg 29 mars 2012

Jag ska måla hela världen lilla mamma..

Av Malin Strömqvist - 29 mars 2012 20:39

Nu ska jag åka upp till huset igen.

Barnen sover och Jocke ligger å ser på uppdrag granskning!

Jag måste göra någon nytta, tycker om att se förändringar. Jag kan verkligen inte sluta och greja fast jag vet att jag inte behöver ha så bråttom! Jag tycker det är kul och jag blir alltid så glad när jag kommer upp till huset och ser hur fint det blivit :) Längtar tills golvet är på plats! Kommer bli helt perfekt! :D


Vad vi gjort hittills är:

*Rivit alla tapeter utom i köket

*Tapetsera i sovrum

*Tapetsera i hallen

*Tapetsera i vardagsrummet

*Målat glasdörren till vardagsrummet

*Målat panelen ner till källaren

*Målat taket i trappen

*Grundat trappen

*Grundat trappräcken

*Grundat alla innedörrar utom två


Nej nu ska jag ta och åka upp till huset och grunda de sista två dörrarna och måla på andra lagret på resten av innedörrarna :-) Vill ju bli glad när jag kommer dit imorgon bitti.



 
 
Petra

Petra

30 mars 2012 10:54

Titta vad jag hittade. Hoppas allt är bra med er, skoj med hus, finna alltid saker att göra. Vart har ni köpt hus då? Hoppas ni knäpper före och efter bilder, vilket vi dock inte gjorde men hade varit roligt att haft kvar

http://petrasliv.bloggplatsen.se

Malin Strömqvist

31 mars 2012 19:13

Hej :)
Ja det är roligt med hus, och som du säger så finns det alltid något att göra! Jag har varit dålig på att knäppa före och efter bilder. Nu är det ju för sent när mycket börjar bli klart, eller iallafall är påbörjat. Men man kan ju knäppa mitt i projektet också, roligt att ha kvar ju :)Allt är bara bra med oss. Hoppas det också har det bra :) Vi har köpt hus på Bryggargatan i Långsele, några hus från mamma å pappa, om du vet var dem bor :) Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Strömqvist - 12 november 2013 21:11


Sedan jag bloggade sist..   Men jag har allvarligt talat inte haft någon tid över. Jag slutade ju på Eon i Augusti och började studera lite.. Läste en kurs som heter Personlig Försäljning. Sedan har jag hunnit börja jobba som Säljansvarig för...

Av Malin Strömqvist - 25 april 2013 13:14

Shit vad jag pluggar och står i nu.. fullt upp! Ligger efter med Personaladministrationen och avbokade ett prov i Företagsekonomin som jag borde ha gjort igår.. Men jag kände mig totalt oförberedd! Då är det nästan lika bra att lämna det ogjort och v...

Av Malin Strömqvist - 1 april 2013 18:02

Gud vad jag saknar Saga!  Hon åkte till fjällen igår med mamma och pappa.. så jobbigt att vara ifrån henne!  Jag är ju van att alltid ha mina små tjejer runt om mig. Tur jag har Wilma hemma som leker för två just nu :)  Känner att jag bara vill...

Av Malin Strömqvist - 4 mars 2013 22:54

Idag efter dagis så var Saga jätte frusen.. hon gick omkring med sin favoritfilt vart hon än skulle och frös som bara den. Så när jag skulle lägga henne tog jag tempen, och självklart hade hon feber! Mitt stackars lilla hjärta <3 38,7 grader.. h...

Av Malin Strömqvist - 4 mars 2013 12:36

Äntligen får vi säga "Välkommen till världen" till Novas lillebror!  En väldigt stolt och lycklig nybliven storasyster ringde mig och berättade glatt den underbara nyheten! :)  Så underbart! Inga negativa människor och tankar kan slå ner mig nu, ...

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards